جمعه 10 فروردين 1403   03:09:26

(مهار تورم، رشد تولید)

print

حضور خانه خلاق و نوآوری اشراق در اینوتکس ۲۰۲۲

  • خلاصه :مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری، خلاقیت و فناوری است، از حضور خانه خلاق و نوآوری اشراق در این نمایشگاه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی با اشاره به حضور خانه خلاق و نوآوری اشراق در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس تصریح کرد: این نمایشگاه یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری، خلاقیت و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب ‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف این نمایشگاه افزود: شبکه سازی، معرفی دستاوردها، یافته ها و ایجاد ارتباط بین استارتاپ های بزرگ و مراکز و مجموعه هایی که در این حوزه فعالیت می کنند و یک نوع بازنمایی پیشرفت های حوزه فناوری و نوآوری کشور از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق با اشاره به اینکه این نمایشگاه در گذشته در مرکز دائمی نمایشگاه ها برگزار می شد اما بدلیل کرونا و محدودیت های آن از سال گذشته به پارک فناوری پردیس منتقل شده است ادامه داد: البته فضای نمایشگاه بسیار کوچک شده اما فرصت خوبی برای تبادل، هم افزایی، ایجاد ارتباط بین شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری، پارک علم و فناوری و استارتاپ ها فراهم شده است.
وی با اشاره به فعالیت غرفه خانه خلاق و نوآوری اشراق برای اولین بار در این نمایشگاه گفت: این غرفه در سالن یک، غرفه شماره 110 واقع شده و بحمدالله استقبال خوبی از آن از همان روز ساعات اولیه صورت گرفت و ضمن معرفی فعالیت ها، بازدیدها و ارتباطات خوبی تاکنون شکل گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین قطبی با اشاره به توزیع جزوه معرفی خانه و جزوه معرفی چارسو و مبادی اعتبار بخشی در این غرفه اظهارداشت: همچنین بازدیدکنندگان با دفترچه معرفی ایده ها و تیم ایده های مستقر در مرکز آشنا شده و مدرسه فناوری فانوس، وبینارها و کاریزنگارها به آن ها معرفی می شود.
وی با بیان اینکه در روز اول نمایشگاه از تمام غرفه ها بازدیدی داشتم گفت: همچنین جلسات خوبی را با مدیر مرکز نوآوری امید، مدیر خانه خلاق و نوآوری مجلس و برخی از شرکت دانش بنیان داشتیم و گفت وگوهای خوبی شکل گرفت و فرصت خوبی برای تبادل و شبکه سازی است که برخی از آن ها به تفاهم نامه و همکاری خواهد رسید.
مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق اضافه کرد: البته انتظاری که از نمایشگاه داریم این است که صرفاً محیط بازنمایی و غرفه نباشد و باید مثل نمایشگاه های کتاب بزرگ دنیا که اقمار و حواشی بالایی دارند، تبدیل به یک فضایی برای رویدادهای بزرگ کشور شود و جدی ترین رویدادها همچون اختتامیه رویدادهای ملی یا افتتاحیه یا نشست بین مراکز مختلف در آن شکل بگیرد و یک نشستی برای مدیران خانه خلاق و نوآوری کشور باشد و مدیران دعوت بشوند و بازدید کنند.
وی تصریح کرد: تعامل بین مدیران کشوری، مسوولین و شرکت های دانش بنیان و خلاق باید در این نمایشگاه رقم بخورد و روزی به بازدید تخصصی همین مدیران اختصاص پیدا کند تا ارتباط آن ها با شرکت ها شکل بگیرد و اگرچه دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر کرمی بازدید کردند اما اینکه وزرا و معاونین وزرا، مجلس و دستگاه ها بیایند و از نمایشگاه و غرفه ها بازدید کنند به خوبی شکل نگرفت و اگر هست باید بیش از این باشد و معاونت علمی می تواند این کار را دنبال کند زیرا ارتباط شبکه ای بین حکمرانی و حاکمان با شتاب دهنده و مراکز رشد و استارتاپ ها آنجا خیلی تجلی ندارد.
گفتنی است یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پارک فناوری پردیس افتتاح شد و این رویداد علمی از سه شنبه ۲۰ اردیبهشت تا جمعه ۲۳ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس واقع در تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند از ساعت 10 الی 18 پذیرای علاقه مندان است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما