جمعه 10 فروردين 1403   12:12:55

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی؛

نشست هم اندیشی مبلغان نخبه برگزار شد

  • خلاصه :به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، نشست هم اندیشی مبلغان نخبه با حضور مدیر کل پژوهشی دادستانی ویژه روحانیت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، نشست هم اندیشی مبلغان نخبه با حضور مدیر کل پژوهشی دادستانی ویژه روحانیت به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده «رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی»، هدف از برگزاری این نشست را یافتن راهکارهای عملی به منظور مقابله با آسیب ها و چالش های اجتماعی روحانیت دانست و اظهار داشت: برخی از مشکلات به شخص روحانیت و و برخی دیگر به بستگان وی بر می گردد.

وی گفت: مسائلی مانند معیشت و تورم و به دنبال آن، ورود به مسائل اقتصادی مثل بورس و مضاربه و تضمین فعالیت های اقتصادی با چک و سفته و نداشتن علم و تجربه، مشکلاتی را برای قشر روحانیت ایجاد کرده است.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی تصریح کرد: برخی دیگر از مشکلات به نوع رفتارهای اجتماعی مرتبط است که این مباحث مربوط به آسیب و جرم و شئون می باشد، هر چند آمارهای موجود نسبت به سایر اصناف خیلی کمتر نشان می دهد ولی همین آمار کم نیز، ضربه اساسی به این صنف وارد می سازد.

وی با اشاره به مشکلات جامعه و مدیریت دولت‌ها خاطرنشان کرد: نوعاً مردم هرگونه کم کاری، اختلاس، تورم، ویژه خواری و امثال این مسائل را به روحانیت فعال در جامعه نسبت می دهند و برای عقده گشایی، به پیروی از رسانه های معاند اقدام به اهانت و کشف حجاب می کنند و در مواجهه با این گونه مسائل، چالش جدی درست می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما