پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:53:34

(مهار تورم، رشد تولید)

print

برگزاری ورکشاپ «تبسم صبر» با حضور بانوان هنرمند

  • خلاصه :ورکشاپ «تبسم صبر» به حضور بانوان هنرمند در سه عرصه خطاطی، نقاشی و تصویرسازی برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جواد دلاوری "رئیس اداره هنرهای تجسمی، معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی" در گفت و گویی با اعلام این خبر ابراز کرد: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و نکوداشت الگوی بی نظیر صبر و بصیرت و مناسبت پاسداشت حماسه آفرینی پرستاران عزیز در دوسال مقابله با بیماری فراگیر کرونا. ورکشاپ «تبسم صبر» برگزار خواهد شد.
وی افزود: این ورکشاپ با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به صورت کاملا تخصصی و با حضور بانوان هنرمند در سه عرصه خطاطی، نقاشی و تصویرگری و برای شور و شوق در جمع هنرمندان گرامی در نگارستان اشراق برگزار خواهد شد.
رئیس اداره هنرهای تجسمی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: بانوان گرامی می توانند در این ورکشاپ حضور پیدا کرده و در جریان فعالیت هنرمندان قرار گیرند.
وی اظهارداشت: نکوداشت الگوی بی نظیر صبر و بصیرت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و پاشدات حماسه آفرینی پرستاران عزیز در دو سال مقابله با بیماری فراگیر کرونا از اهداف برگزاری این رویداد خواهد بود. امید است که این اقدام هرچند کوچک بتواند جبران زحمات این عزیزان باشد.
دلاوری خاطرنشان کرد: این ورکشاپ یک روزه در تاریخ 18 آذر از ساعت 9 الی 12 برگزار خواهد شد. در این ورکشاپ هنرمندان و اساتید در عرصه خطاطی، نقاشی و تصویرگری حضور پیدا خواهند کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما