پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:28:22

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

دومین شماره دوفصلنامه «فقه و سیاست» منتشر شد

  • خلاصه :دومین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «فقه و سیاست» به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دومین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «فقه و سیاست» منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:ijp.isca.ac.ir نمایه گردید.
 

«فرایند نظام‌سازی اسلامی با تأکید بر نظام سیاسی» نوشته علی‌اکبر رشاد، «شناخت موضوع در فقه نظام با تأکید بر نوآوری‌ شهید صدر» اثر احمد مبلغی و عبدالحسین مشکانی سبزواری، «گستره اختیارات نظام اسلامی در عرصه خصوصی و ضابطه‌‌مندی آن از منظر فقه سیاسی شیعه» به قلم سیدکاظم سیدباقری و «استلزامات رفتاری اصل عزت در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران» اثر قاسم شبان‌نیاء از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «واکاوی تأسیس پایتخت اسلامی از سوی پیامبر(ص) در رویکرد فقهی مبتنی بر نصوص و منابع سیره» نوشته داود مهدوی‌زادگان و «مناسبات فقه و سیاست در مکتب جبل عامل» به قلم احمد رهدار از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.

دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «فقه و سیاست» در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (www.Civilica.com)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی(Ensani.Ir)؛ سامانه نشریه ijp.isca.ac.ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما