جمعه 10 فروردين 1403   12:40:54

(مهار تورم، رشد تولید)

print

برنامه ها و اهداف کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تشریح شد

  • خلاصه :مسؤول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با تشریح برنامه ها و اهداف این کمیته، نکاتی را پیرامون فراخوان «اجتماع فعالان رسانه ای نوین» بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین جواد رحیمی مسؤول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست خبری «تشریح برنامه ها و اهداف کمیته رمضان» که در سالن علامه طباطبایی(ره) ساختمان این معاونت برگزار شد، گفت: در فراخوان ماه مبارک رمضان و در کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از نظر محتوایی، اولویت موضوعی خود را مشخص کرده ایم و با شعار محوری «به انتخاب تو» آن را پیش برده ایم.

وی با بیان اینکه فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه فضای مجازی از سال 92 آغاز شده و عمدتاً بر تولید و توزیع محتوا تکیه داشته است، اظهار داشت: امروز با در نظر گرفتن نقش های دیگری که در فضای مجازی فعالیت دارند، چند گام را برای حرکت به سوی شهر مجازی در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی با اشاره به فراخوان «اجتماع فعالان رسانه ای نوین» ابراز کرد: ما در این فراخوان کارویژه هایی را تعریف کرده ایم که از این میان می توان به «همکاری و تعامل میان فعالان» و«کارویژه های مربوط به کسانی که صرفاً کاربر هستند» اشاره کرد. 

مسؤول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما در دوره جدید از فعالیت های خود ضمن تکیه بر فعالیت های سابق، یعنی تولید و توزیع محتوا، اجتماع فعالان رسانه ای نوین را رقم زده ایم و کارویژه هایی را برای آنها تعریف کرده ایم که عبارت از هم افزایی و ایجاد تعامل میان فعالان رسانه ای نوین و مواردی از این قبیل است.

وی با بیان اینکه ما برای ورود طلاب به فضای مجازی، آموزش هایی در سطوح مختلف داریم، عنوان کرد: برای کسانی که صرفاً کاربر فضای مجازی هستند و می توانند به کنشگران فعال و مبلغان کمک برسانند، به صورت روزانه مأموریت هایی تعریف شده و در دسته بندی های مختلف ضمن حمایت از صفحات ارزشی، پاسخگویی و یا رصد، ساماندهی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی تصریح کرد: یادآوری این نکته نیز حائز اهمیت است که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معاونت های مختلفی دارد و باید دانست که همه اتفاقات فضای مجازی و فعالیت های تخصصی مجازی توسط معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه صورت می گیرد. 

وی در پایان اضافه کرد: علاقه مندان برای ثبت نام در فراخوان «اجتماع فعالان رسانه ای نوین» می توانند به سایت اشراق مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما