پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:29:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت:

اعلام فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان

  • خلاصه :معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در این اطلاعیه آمده است: در آستانه ماه مبارک رمضان با بررسی محورهای محتوایی این ایام و اولویت سنجی از میان آنها، با مشارکت و هم اندیشی کنشگران سایبری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دلیل اهمیت مقوله انتخاب و نمود آن در دوگانه‌های موجود در شئون مختلف زندگی، شعار محوری «#بهانتخابتو» به عنوان شعار مشترک فعالان فرهنگی در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هـ. ق/ ۱۴۰۰ هـ. ش اعلام می‌شود.

رهبر معظم انقلاب«مدظله العالی» در جلسه با برخی شخصیت‌های فرهنگی فرموده‌اند: «آنچه که سرنوشت نهایی انسان را تنظیم می کند، انتخاب خود انسان است. خدای متعال این توانائی را به ما داده که انتخاب کنیم؛ «وهدیناه النّجدین» دو راه را به ما نشان داده که انتخاب کنیم. البته گاهی شرایط جوری است که انتخاب برای انسان آسان است، گاهی نیز انتخاب سخت است؛ ولی به هر حال باید در همه‌ی امور انتخاب کرد.»

در این فراخوان از تمامی فعالان فرهنگی در فضای مجازی خواسته می‌شود، با حفظ فعالیت‌های مستقل و ارزشمند خود، انتقال پیام‌های این شعار را در حوزه‌ مسائل تربیتی، اجتماعی به جامعه مخاطبین خود مدنظر قرار دهند.

بسته محتوایی ملاک‌های انتخاب و اولویت‌های برخاسته از دین و مسیر دستیابی به انتخابی صحیح در زندگی، توسط اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به زودی منتشر می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه به نشانی https://eshragh.ir/ مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما