چهارشنبه 29 فروردين 1403   03:16:06

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد:

ضرورت تلاش در عرصه تبلیغ به عنوان عرصه بسیار تخصصی

  • خلاصه :نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر اهمیت و ضرورت تلاش در عرصه تبلیغ به عنوان عرصه بسیار تخصصی تأکید کرد و گفت: برای ایام تبلیغی می بایست محتواهایی با موضوعات مهم برای تمام مبلغان آماده گردد تا منبرها جهت دهی شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دبیری فرد «رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» اظهار داشت: نیاز به یک هیئت اندیشه ورز وجود دارد و واقعاً اعضای این هیئت باید صاحب فکر و اندیشه باشند؛ چرا که عرصه تبلیغ یک عرصه بسیار تخصصی است و باید روی آن کار کرد؛ نکته بعدی، کمیته بندی کردن این تخصص هاست که در قالب کارگروه هایی پیگیری کنیم.

وی با بیان این که باید نیازهای جوانان را شناسایی کرد، گفت: شهید مطهری نیازسنجی کرد که به توفیق رسید و بر اساس نیاز قلم زد؛ ماه مبارک رمضان، ایام فاطمیه، ایام محرم، غدیر و... ظرفیت خیلی خوبی هست که درصدی از مردم در این ایام در اختیار ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان درباره منبرهای تبلیغی تصریح کرد: ما می توانیم قبل از (ایام تبلیغی) مثل ماه مبارک رمضان از خطبا دعوت کرده و از آنان خواست تا در مورد موضوعات مهم مانند خانواده، فرق، آسیب های اجتماعی و... برای مبلغان خوراک آماده کنند و طوری منبرهای آقایان را جهت دهی کنیم.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین دبیری فرد به تشریح برنامه های دفتر در دوره جدید اشاره و در این باره خاطرنشان کرد: در این دوره بنا داریم آموزش های تخصصی را به دنبال دوره های عمومی و در کنار اعزام های عمومیِ محرم، ماه مبارک رمضان و... اعزام تخصصی در بحث نقد فرق تعریف کنیم. دوم، مسئله آسیب های اجتماعی اعم از مسئله خانواده، طلاق و اعتیاد است؛ همچنین، یکی دیگر از برنامه ها، بحث توانمندسازی طلاب است که پیگیری خواهیم کرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما