جمعه 10 فروردين 1403   08:16:32

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

آمادگی علمی و مهارتی مبلغان تخصصی برای فعالیت در زندان ها

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برای حضور و فعالیت فرهنگی و تبلیغی در زندان های کشور، مبلغان متخصص هم از نظر علمی و دانشی و هم در زمینه سابقه و مهارت دارای سطح بالایی می باشند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اباذر جعفری در جلسه دیدار  حاج محمدی «رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور» با حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی»، از آمادگی علمی و مهارتی مبلغان متخصص برای حضور در زندان های کشور خبر داد.

وی گفت: در خصوص فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در زندان های کشور، مبلغان متخصص پذیرش شده در اداره کل تبلیغ تخصصی که تعداد آن ها بالغ بر ۱۰۰۰ نفر می باشد، هم از جهت علمی و هم از نظر سابقه و مهارت در سطح بالایی قرار دارند.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگر چه تاکنون فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خوبی در زندان های کشور صورت گرفته است اما برای ارتقاء و بالا بردن سطح اینگونه فعالیت ها، نیازمند طرح های برنامه ریزی شده و ساماندهی فعالیت ها هستیم.

وی افزود: مسأله آموزش معارف دینی برای افراد زندانی و همچنین مددکاران زندان ها یکی از اهداف حضور مبلغان متخصص در زندان ها است که باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.

جعفری، مشاوره در خلال فعالیت های تبلیغی در زندان ها را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: مشاوره فردی در موضوعات مختلف اخلاقی، تربیتی و فرق و دیگر موضوعاتی که با تعامل مبلغان متخصص با افرادی زندانی نیاز سنجی می شود، در فعالیت های مبلغان در زندان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به مسأله "امداد فرهنگی" اشاره و خاطرنشان کرد: بحث امداد فرهنگی که چند سالی است که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در موضوعات مختلف پیگیری می شود، قابلیت پیگیری آن در خصوص فعالیت در زندان های کشور را نیز دارد؛ با این طرح، افراد زندانی و همچنین خانواده هایشان در طول مدت زندانی و بعد از آزادی فرد زندانی از خدمات فرهنگی و تبلیغی برخوردار خواهند شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما