جمعه 10 فروردين 1403   09:43:13

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تبیین کرد:

تشریح برنامه های مجازی هفته پژوهش و ششمین نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مسئول هفته پژوهش و ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این نمایشگاه بصورت مجازی از روز پنجشنبه 20 آذر با شعار «توسعه و توانمند سازی علوم اسلامی، مسأله محوری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آغاز شده و تا روز  شنبه 29 آذر  نیز استمرار خواهد یافت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا تیموری در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: در راستای اهتمام به امر پژوهش و تجلیل  از پژوهشگران و محققان، هر ساله در هفته پژوهش، نمایشگاه عملکرد پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی با اهدافی از قبیل ترویج وتوسعه پژوهش و فناوری، معرفی آثارپژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی به مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی، ایجاد بستر مناسب بین پژوهشگران و فناوران درمعاونت ها و مراکزدفتر تبلیغات اسلامی، ارزیابی علمی آثار و محصولات پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی و تجلیل از برترین های پژوهش و فناوری برگزار می شود که در سال های گذشته پنج نمایشگاه برگزار شده است.
وی با بیان اینکه ششمین نمایشگاه نیز در فضای مجازی در حال برگزاری است افزود: متاسفانه با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری برنامه های هفته پژوهش و ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی همانند سال های گذشته نیست لذا تمام برنامه ها از طریق فضای مجازی برگزار می شود.
 رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: با توجه به استقرار دبیرخانه همایش علوم انسانی _ اسلامی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، همزمان با برنامه های هفته پژوهش در آذر امسال، همایش «علوم انسانی_ اسلامی، پژوهش و فناوری» نیز با همکاری معاونت پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه-های علوم انسانی و اسلامی برگزار می شود .
وی بیان کرد: علاوه بر برگزاری نشست ها و کرسی های تخصصی علمی در طول هفته پژوهش، برنامه هم‌اندیشی با موضوع:«فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات بین‌الملل در حوزه پژوهش و فناوری در وضعیت کرونا» با حضور جمعی از پژوهشگران در روز یکشنبه 23 آذر برگزار خواهد شد. 
مسئول هفته پژوهش و ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در روز دوشنبه 24 آذر برنامه تجلیل از برترین‌های پژوهش با تجلیل و قدردانی از پژوهشکده ها و مراکز، اعضای هیات علمی و محققان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و تقدیر از مجلات برتر دفتر تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد. 
وی تصریح کرد: در روز سه شنبه 25 آذر، برنامه رونمایی و تشریح منشور مرجعیت قرآن کریم را خواهیم داشت و در روز پنج شنبه 27 آذر مراسم تجلیل از فناوران برتر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود که همزمان مراسم اختتاحیه همایش علوم انسانی- اسلامی، پژوهش و فناوری را نیز خواهیم داشت. 
رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهارداشت: اختتامیه برنامه های هفته پژوهش، در روز شنبه 29 آذر با سخنرانی اساتید و مسئولان و تقدیر از فعالان هفته پژوهش و ششمین نمایشگاه انجام خواهد شد. 
وی خاطرنشان کرد: رونمایی از آثار  پژوهشکده ها و مراکز پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دیدار با اصحاب قلم پژوهشگاه و معرفی آثار آنان از طریق فضای مجازی نیز از دیگر برنامه  هفته پژوهش می باشد که امیدواریم به نحو مناسب انجام شود.
لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت آشنایی با برنامه ها و شرکت در نشست ها می توانند به سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نشانیwww.isca.ac.ir  مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما