جمعه 10 فروردين 1403   03:06:23

(مهار تورم، رشد تولید)

print

پیام تسلیت رییس دانشگاه باقرالعلوم در پی درگذشت عضو هیئت علمی این دانشگاه

  • خلاصه :رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت سید محمد حیدری «عضو هیئت علمی این دانشگاه»، وی را از اساتید برجسته عرصه تعلیم و تعلم دانست.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در آموزه های ناب نبوی و فرهنگ عالی علوی، عرصه تعلیم و تعلم به دو نور الهی و بنده ربانی اش منور است، بی تردید اساتید و معلمان متخلق به اخلاق الهی با بهره گیری از نور خدادادی خود، چراغ نورانی عرصه تعلیم را منور نگاه داشته تا تشنگان معرفت در رسیدن به ساحل نجاتِ تعبدون از راه نمانند. آنان با نای نازنین خود راه پویندگان حقیقت را هموار می سازند تا جان و جامعه انسانی از مواهب رحمانی آن بهره مند گردد.

استاد مهربان و با وقار سید محمد حیدری بدون شک یکی از اساتید برجسته عرصه تعلیم و تعلم بود که به زیبایی، زبان وحی را به دانشوران خود تعلیم داده و در عرصه بیان و بنان، آثار برجسته و با برکتی از خود به جای گذاشته است. امروز تنها دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام نیست که در غم از دست دادن آن عزیز به سوگ نشسته است، بلکه عرصه ادبیات عرب و زبان وحی، امروز یکی از برجستگان بی نظیر خود را از دست داده است. اینجانب این ضایعه دردناک را به  همکاران، اساتید و دانشجویان گرامی و خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال آن سید نازنین را میهمان سفره رحمت واسعه خود نموده و با اجداد مطهرش محشور فرماید.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما