پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:15:28

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

از فعالیت میدانی تا حضور رسانه ای مبلغان نخبه در ماه محرم

  • خلاصه :رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور پر رنگ مبلغان نخبه در ماه محرم امسال در فضای مجازی و رسانه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام عباس زاده در گفت و گویی از اعزام ۱۶۲ مبلغ نخبه در ایام دهه اول ماه محرم ۱۳۹۹ خبر داد و اظهار داشت: در ماه محرم امسال با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، سعی شد که فعالیت های تبلیغی کم نشود و همچنین شیوه نامه های بهداشتی کاملاً رعایت شود.

وی گفت: در دفتر تبلیغات اسلامی بیش از ۴۰ هزار پرونده تبلیغی وجود دارد، از این تعداد مبلغانی هستند که از مهارت های وعظ و خطابه و به لحاظ جایگاه علمی و پژوهشی نسبت به دیگر مبلغان از موقعیت بهتری برخوردارند، که از آنان به عنوان مبلغ نخبه استفاده می شود.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به قالب های اعزام مبلغین نخبه در ایام دهه اول ماه محرم تصریح کرد: در دهه اول ماه محرم ۱۵۲ مبلغ نخبه در نقاط مختلف کشور که وضعیت آن مکان ها از لحاظ شیوع ویروس کرونا سفید بود، به صورت حضوری به امر مقدس تبلیغ مشغول بودند و همچنین ۱۰ نفر از مبلغان نخبه در این ایام، برنامه سخنرانی "برخط" داشتند که در فضای مجازی و رسانه های مختلف پخش می شد.

وی تعامل با دیگر نهادهای تبلیغی را مهم برشمرد و افزود: اداره تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ایام ماه محرم تعامل های زیادی با نهادها و سازمان های مختلف از جمله معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر، آستان قدس رضوی و سازمان تبلیغات اسلامی داشته است که مبلغان در قالب تبلیغ حضوری و پخش آنلاین سخنرانی به مسائل روز و آسیب های اجتماعی پرداخته اند.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: محوریت فعالیت های تبلیغی مبلغان نخبه در دهه اول ماه محرم امسال، لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین آسیب ها و مشکلات جامعه بود؛ با توجه به سفرهای غیرضرور بعضی از هموطنان در این ایام به نقاط شمالی کشور و عدم رعایت موازین بهداشتی، امکان بالا رفتن تعداد مبتلایان در روزهای آینده را شاهد خواهیم بود، این امر باید روشن شود که مربوط به مراسم عزاداری و مجالس روضه ندارد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما