پنجشنبه 30 فروردين 1403   21:28:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در دانشگاه باقرالعلوم(ع) صورت می گیرد؛

برگزاری نخستین آزمون زبان انگلیسی MSRT وزارت علوم در سال 1399

  • خلاصه :رئیس اداره آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) از برگزاری نخستین آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم MSRTدر سال 1399 در این دانشگاه در یازدهم مهرماه، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام احمد تقدسی نیا در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم  MSRT در سال 1399، یازدهم مهرماه در دانشگاه باقرالعلوم(ع)  برگزار می شود؛ آغاز ثبت نام در این آزمون 24 شهریورماه ساعت 13 و پایان ثبت نام روز چهار شنبه 26 شهریورماه ساعت 16 خواهد بود و کارنامه اعلام نتایج 22 مهرماه منتشر خواهد شد.

وی گفت: طبق اعلان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، علاوه بر آزمون فوق، دو آزمون دیگر در سال 99 در تاریخ های 14 آذرماه و 17 بهمن ماه 99 برگزار می گردد.

رئیس اداره آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت ظرفیت (50 درصد) در برگزاری آزمون و همچنین ضرورت  شرکت در آزمون های جامع دوره دکتری، ثبت نام با اولویت از متقاضیان دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی انجام می گیرد.

وی با بیان این که ثبت نام آزمون به مدت 3 روز انجام می گیرد، افزود: در دو روز اول فقط دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی (بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های آموزشی دانشگاه ها) امکان ثبت نام خواهند داشت؛ در صورت تکمیل نشدن ظرفیت حوزه های برگزاری در روز سوم، داوطلبان سایر مقاطع نیز می توانند ثبت نام نمایند.

حجت الاسلام تقدسی نیا اظهار داشت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) یکی از حوزه های برگزاری آزمون MSRT در کشور و تنها حوزه برگزاری آزمون MSRT  در استان قم است که دانشجویان می توانند به عنوان مکان آزمون انتخاب نمایند.

وی گفت: با توجه به این که حوزه برگزاری آزمون msrt در دانشگاه باقرالعلوم(ع) دارای ظرفیت مشخص و محدود می باشد، توصیه می شود دانشجویان گرامی در روزهای آغازین ثبت نام، نسبت به نام نویسی خود در سامانه آزمون جهت ثبت نام به نشانیportal.saorg.ir اقدام کنند.

گفتنی است که داوطلبان در این آزمون باید به 100 سؤال در سه بخش شنیداری، گرامر و ساختار و درک مطلب پاسخ دهند؛ حد نصاب قبولی دانشجویان ۵۰ امتیاز از ۱۰۰ است؛ دانشجویانی که قصد دارند در مقطع دکتری در دانشگاه های معتبر ایران ادامه تحصیل دهند، باید این مدرک را داشته باشند.

آزمون MSRT یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط «سازمان امور دانشجویان» وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ماهانه در تعدادی از شهرهای ایران برگزار می‌گردد.

ضروری است قبل از شروع ثبت نام، متقاضیان محترم نسبت به تشکیل پروفایل و ثبت اطلاعات فردی آزمون زبان اقدام نمایند؛ لازم به ذکر است پس از تأیید اطلاعات فردی آزمون زبان توسط کارشناسان سازمان امور دانشجویان امکان ثبت درخواست آزمون زبان وجود خواهد داشت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما