پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:31:56

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

اکثریت شهدای طلبه دارای پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی هستند

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به وجود 10 هزار پرونده رزمی ـ تبلیغی جهت اعزام طلبه رزمنده در این دفتر گفت: اعزام بیشتر طلابی که در جبهه حضور داشتند، از طریق دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گرفت و اکثریت طلاب شهید در این دفتر پرونده تبلیغی دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار با احمد حاجی زاده «رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم» با ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خصوص برنامه های شهدا و اعزام مبلغین رزمنده، اظهار داشت: قصد داریم جهت تعامل با ستاد کنگره شهدا یک بسته کاملی را جهت ارائه به ستاد کنگره ملی شهدا طراحی کنیم که بخشی از آن مربوط به حوزه فضای مجازی، فرهنگی و تبلیغی و تولیدات مکتوب و رسانه ای باشد که ظرفیت های خوبی در این زمینه ها در دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به وجود 10 هزار پرونده رزمی ـ تبلیغی جهت اعزام طلبه رزمنده در این دفتر گفت: اعزام بیشتر طلابی که جبهه حضور داشتند، از طریق دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گرفت.

* اکثریت طلاب شهید در دفتر تبلیغات اسلامی پرونده دارند

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که اکثر طلبه های شهید در دفتر تبلیغات اسلامی پرونده دارند، تصریح کرد: در دفتر، نرم افزاری برای شهدای روحانی ایجاد کردیم که توسط آیت الله نوری همدانی رونمایی شد.

وی با اشاره به دیدار مدیران دفتر تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب در سال 97، افزود: در این دیدار، بعد از ارائه گزارشات ریاست دفتر تبلیغات اسلامی، مقام معظم رهبری تأکید کردند که قم در درجه اول اهمیت است و آیه "وَ أَنْذِرْ عَشِيرَتَكَ الْأَقْرَبِينَ " را سه بار اشاره کردند و با توجه به این که دفتر مأموریت کشوری دارد، گفتند قم دبه لحاظ مباحث انقلابی گری و اخلاقی شایسته توجه جدی است.

* اعزام هر ساله 12 هزار مبلغ به سراسر کشور از سوی دفتر تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان اینکه در عین حالی که دفتر تبلیغات اسلامی مأموریت کشوری دارد و نزدیک به 12 هزار مبلغ در هر سال اعزام می کنیم که یک بخش آن در قم هستند و مابقی در سراسر کشور فعالیت می کنند، اظهار داشت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری یک قرارگاه ویژه ای در خصوص قم تأسیس کردیم و بودجه متمرکزی در نظر گرفته شد و بخشی از این فعالیت ها مربوط به برنامه ها و یادواره شهدا است.

وی یک بخشی از جذب کردن مردم به کنگره شهدا را مربوط به پیشکسوتان و نیروهای بسیجی دانست و گفت: در درجه اول این قشر باید جذب کنگره شهدا شوند و در درجه دوم به بستگان شهدا فراخوانی زده شود تا فیلم، مستند و یا یک تولید اثر محلی انجام دهند که نفس این کار، یاد شهدا را زنده می کند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: بایستی فراخوان ایده و مسابقاتی در راستای بزرگداشت شهدا ویژه مبلغین برگزار کنیم و یا یک سری آثار و اسنادی که در دفتر وجود دارد، و یا تولیدات رسانه ای که انجام شده است را تجمیع و به صورت یک مجموعه ای ارائه کنیم تا دسترسی برای عموم تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت آموزشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز می توان در راستای برنامه های آموزشی کنگره ملی شهدا استفاده کرد، افزود: امکانات دفتر تبلیغات اسلامی جهت برگزاری مراسمات و یادواره های شهدا کاملاً در اختیار کنگره ملی شهدا است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما