پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:15:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)

  • خلاصه :رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی عبدالمجید خطیب را به عنوان «معاون پژوهش این مؤسسه» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر صافی در این حکم آورده است: پس از حمد و پروردگار متعال و و درود و سلام بر خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، به موجب این حکم، جناب عالی را که به حمد الله از نظم و پشتکار و درایت و هوشمندی لازم در امور مدیریتی و حسن سلوک و رفتار در امور اجرایی برخوردار هستید به مسؤلیت «معاونت پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)» برمی گزینم.

انتظار است ضمن تداوم فعالیت های جاری و وظایف روزمره معاونت پژوهشی مؤسسه، تحقق سریع دستاوردهای مکتوب علمی و پژوهشی طلاب مؤسسه در امتداد و بلکه موازی با فعالیت های آموزشی آنان را در دستور کار خود قرار داده و در عین حال تلاش نمایید تا نگاه شوراهای علمی مؤسسه از موضوعات پیرامونی دوره های تحصیلات تکمیلی وابسته به حوزه یا دانشگاه، به طراحی مدل ها و سازوکارهای برگزاری دوره های مستقل انعطاف پذیر و کارکرد محور و دارای جاذبیت در شاخه های مطالعات دینی و اسلامی مورد نیاز مبلغان، توسعه یابد.

کشف و هدایت استعدادها و خلاقیت های طلاب مؤسسه و آشنا ساختن هرچه بیشتر طلاب مؤسسه با منابع، روش ها، ابزارها و نرم افزارهای نوین تحقق و پژوهش دینی و جهت دهی پژوهش های آنان به سوی حل ملموس مسائل راهبردی دفتر، چند رسالت مهم دیگر در این جایگاه است که عزم و اراده و برنامه ریزی قاطع و هوشمندانه شما را می طلبد.

لازم می دانم از زحمات جناب آقای روح الله بابایی در این سمت تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان در مسؤلیت جدید ریاست اداره نشر و بازنشر محصولات دفتر آرزوی موفقیت نمایم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما