جمعه 10 فروردين 1403   02:39:47

(مهار تورم، رشد تولید)

print

پیام تبریک رئیس دفتر تبلیغات اسلامی به دکتر قالیباف: حرکت جهادی توأم با هم‌افزایی چاره مشکلات کشور است

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی با تبریک انتخاب محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حرکت جهادی توأم با صمیمیت و هم‌افزایی نهادهای مختلف اجرایی، نظامی و تقنینی و قضایی چاره مشکلات کشور و خواسته رهبری معظم و ملّت شریف ایران است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، در پی انتخاب محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به این شرح است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف«زیدعزه»
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
تشکیل مجلس یازدهم و انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست آن را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما و نمایندگان محترم را در خدمت به مردم و نظام اسلامی خواهانم.
فضای همدلانه به وجود آمده در میان قوا و بخش‌های مختلف حاکمیت در مقابله با پی‌آمدهای ویروس کرونا در چند ماهه أخیر و دستاوردهای امیدبخش آن بر همگان روشن ساخت که حرکت جهادی توأم با صمیمیت و هم‌افزایی نهادهای مختلف اجرایی ، نظامی و تقنینی و قضایی چاره مشکلات کشور و خواسته رهبری معظم و ملّت شریف ایران است.
دفتر تبلیغات اسلامی به ویژه بخش‌های علمی و پژوهشی آن در دانشگاه باقرالعلوم(ع) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آمادگی خود را جهت همکاری با مجلس محترم و مرکز پژوهش‌های آن در جهت کمک به ایفای نقش خطیر جنابعالی و همکاران تلاش‌گر اعلام می‌دارد.
احمد واعظی
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما