پنجشنبه 9 فروردين 1403   11:53:53

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب مشاور عالی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه در امور رسانه و هنر

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در حکمی محمدحسین ظریفیان را به عنوان «مشاور عالی این معاونت در امور رسانه و هنر» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در این حکم آورده است: با توجه به دانش تخصصی، تجربه موفق و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به سمت "مشاور عالی اینجانب در امور رسانه و هنر" منصوب می‌شوید.

انقلاب اسلامی انفجار نور بود، درفش نور انقلاب خونبار ما ظلمت مادیت و تفرعون مدرن را شکافت و هوای تازه و عطر معنویت توام با پیام آزادگی، سرافرازی، استکبار ستیزی و عدالت‌خواهی را به مشام جان همه انسان‌های دردمند رساند. مردم و نظام ما در گام اول انقلاب مسیر بلندی را طی کردند و امروز پیام بازگشت به معنویت و توحید، مردم‌سالاری دینی و ایستادگی در برابر نظام سلطه از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و پایه‌گذار الهیات نوینِ رهایی بخش در جهان شده است. از ابتدا یکی از مهم‌ترین چالش های انقلاب و نظام ما، مواجهه با امپراطوری اهریمنی رسانه‌ای دشمنان حق و انسانیت بوده است. آوردگاه اصلی ما در جنگ نرم عرصه نبرد رسانه‌ای است. اکنون در آستانه گام دوم انقلاب، حوزه‌های علمیه به عنوان کانون خیزش و مهد انقلاب و گفتمان اسلام تمدنی، باید با حکمت و اقتدار در عرصه کنش رسانه‌ای وارد شوند و با بکارگیری هوشمندانه ابزار نافذ و کارآمد هنر، ظرفیت‌های تمام نشدنی معارف دینی و آموزه‌های اهل‌بیت و نیز محتوای گفتمان انقلاب اسلامی را به گوش هوش همه حقیقت‌جویان و حق‌طلبان در میهن عزیز و سایر کشورها برسانند و با بکارگیری پیام حیات‌بخش اسلام در قالب خلاقیت‌های هنری و ترکیب آن با تکنیک‌های رسانه‌ای، سحر سامری و تزویر رسانه‌ای نظام سلطه را باطل سازند.  

دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نماد روشنفکری انقلابی حوزه با برخورداری از سابقه موثر در عرصه بکارگیری ابزارهای جدید در ترویج فرهنگ دینی، وظیفه سنگینی در این عرصه به عهده دارد. دفتر تبلیغات برای دستیابی به این اهداف بلند نیازمند به طراحی نقشه راه و اتخاذ راهبردهای دقیق مبتنی بر نیازسنجی، مخاطب‌گزینی، تهدید شناسی، فرصت‌سازی و آینده‌نگری است. امیدوارم با حضور سازنده جنابعالی در کنار سایر مدیران و کارشناسان با تجربه، متعهد و با انگیزه معاونت و همکاری مؤثر ایشان، این معاونت در فرصتی کوتاه، گام‌های بلندی در این راستا بردارد.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما