پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:46:54

(مهار تورم، رشد تولید)

print

حجت الاسلام والمسلمین ثنایی خبر داد:

عزم و اراده جدی دفتر تبلیغات اسلامی در جهت تبیین محورهای بیانیه گام دوم

  • خلاصه :دبیر همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» با اشاره به تدوین شش جلد از آثار علمی این همایش گفت: برگزاری این همایش نشان از عزم و اراده جدی فرزندان رهبر معظم انقلاب در دفتر تبلیغات اسلامی برای برخورد منطقی و علمی در جهت تبیین محورهای بیانیه گام دوم است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی در همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» که صبح امروز به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، با بیان این که امروز برگ دیگری از کتاب افتخارات دفتر تبلیغات اسلامی رقم می‌ خورد، اظهار داشت: برگزاری این همایش در اولین سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب، نشان از عزم و اراده جدی فرزندان رهبر معظم انقلاب در دفتر تبلیغات اسلامی برای برخورد منطقی و علمی در جهت تبیین محورهای بیانیه گام دوم است.

وی گفت: از ابتدای سال از ناحیه قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی یک بسته اقدامات در جهت مواجهه منطقی با بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شد که از جمله آنها تعریف همایشی در این راستا بود.

دبیر همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» تصریح کرد: اولین هدف این همایش، برخورد و مواجهه منطقی با این بیانیه و آشنایی نسل جوان با چهار محور طراحی شده است که مقالات علمی رسیده به دبیرخانه نیز با دقت و وسواس خاصی بررسی شد.

وی با اشاره به این که از میان صدها مقاله ای که ارسال شد، حدود 76 مقاله به چاپ رسیده است، افزود: از بین کمیسیون های مصوب تخصصی در شورای علمی همایش، حدود 30 نشست علمی و پژوهشی در زمینه ابعاد این بیانیه برگزار شد که متن آنها پیاده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ثنایی اظهار داشت: چهار محور این همایش به عنوان عناوین اصلی کمیسیون های تخصصی این همایش است که از جمله آنها «تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی»، «چیستی و چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب»، «تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه های هفت گانه بیانیه» و «نهادهای علمی و بیانیه گام دوم انقلاب با تأکید بر نقش جوان» است.

وی گفت: امروز با افتخار می‌ گوییم خروجی علمی این همایش در شش کتاب منتشر شده و رونمایی می‌ شود و با برنامه ای که معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی انجام دادند، یک مسابقه مجازی با هدف آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم اتفاق افتاد که بعد از فراخوان اعلام شده، 4600 نفر در این مسابقه شرکت کردند و از این تعداد، بیش از 2 هزار نفر به سؤالات پاسخ صحیح دادند.

دبیر همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» خاطرنشان کرد: نسخه الکترونیکی آثار این همایش نیز تولید شده است که در آیین اختتامیه در اختیار حاضران در همایش قرار می گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما