جمعه 10 فروردين 1403   11:42:45

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

آموزش مبلغان یکی از اولویت های دفتر تبلیغات اسلامی است

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: یکی از کارهایی که می شود در ذیل اعتبار بخشی به گروه های تبلیغی و معرفی این گروه ها به نهادها و ارگان های استان انجام داد، برگزاری جلسه تجلیل از گروه های تبلیغی است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی «نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری» و سرگروه های تبلیغی استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: برای مبلغان استان مازندران آرزوی توفیق و سعادت و خیر و برکت در تبلیغ دین را از خدای متعال مسألت می کنم.

وی گفت: مبلغان فردی و گروهی مازندران از نشاط خوب و ظرفیت بالایی برخوردارند و مطالباتی که دارند، نشان از همین روحیه امید و تلاش و فعالیت های جهادی است؛ الحمدلله مبلغان این استان از بهره علمی خوبی برخوردارند و جلساتی که با دوستان داریم، معمولاً جلسات پربار و ارزشمندی است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ظرفیت آموزشی این معاونت گفت: یکی از کمک هایی که ما می توانیم به گروه های تبلیغی ارائه دهیم، آموزش در موضوعات کاربردی و تخصصی است.

وی افزود: اکثر افراد گمان می کنند که کار ما در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فقط اعزام مبلغ است، در حالی که این مسأله، بخشی از فعالیت های این معاونت می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد اظهار داشت: ما در حوزه آموزش، فعالیت های تخصصی و مهمی داریم و هم مبلغان و هم سایر اقشار مانند معلمان، فعالان فرهنگی، کادر آموزش و پرورش و... را نیز تحت آموزش قرار می دهیم؛ به فضل حمایت های مقام معظم رهبری از دفتر تبلیغات اسلامی این ظرفیت ها ایجاد شده و می توان از آن استفاده کرد.

وی شکل گیری گروه های تبلیغی را مهم خواند و گفت: در سال های اخیر گروه های تبلیغی شکل خوبی به خود گرفته اند و ظرفیت خوبی را ایجاد کرده اند؛ اگر به این گروه ها توجه شود، قطعاً اثرگذاری آن ها را شاهد خواهیم بود؛ اعتبار بخشی به گروه های تبلیغی، یکی از محورهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: بسیاری از گروه های تبلیغی از حیث علمی و آکادمی توانایی بالایی دارند و از این ویژگی ها و ظرفیت ها می توان استفاده کرد.

وی با بیان این که از ظرفیت این گروه ها، می توان در مراکز مختلف فرهنگی و مدارس استفاده کرد، افزود: گروه های تبلیغی فعال در استان مازندران می توانند طلاب و روحانیون ساکن استان را در حوزه مباحث تبلیغ تحت آموزش قرار دهند و از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغه هم استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با تأکید بر اهمیت اعتبار بخشی به گروه های تبلیغی اظهار داشت: یکی از کارهایی که می شود در ذیل اعتبار بخشی به گروه های تبلیغی و معرفی این گروه ها به نهادها و ارگان های استان انجام داد، برگزاری جلسه تجلیل از گروه های تبلیغی است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی هم در برگزاری چنین جلسه ای حاضر به همکاری و کمک می باشد؛ این اتفاق می تواند به ترویج ظرفیت گروه های تبلیغی کمک شایانی کند؛ در دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایشان گروه های تبلیغی را شکل فاخرتری از تبلیغ خواندند و شما نیز بروز این امر را مشاهده کرده اید
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما