جمعه 10 فروردين 1403   14:46:40

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی صورت می گیرد؛

برگزاری طرح «ارتقای سلامت و بهباشی فردی - اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی»

  • خلاصه :با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور در دفتر تبلیغات اسلامی، طرح «ارتقای سلامت و بهباشی فردی - اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی» تصویب و کمیته علمی و محتوایی آن به قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه مشترک دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع طرح «ارتقای سلامت و بهباشی فردی - اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده «رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی» و محمدمهدی طهرانچی «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی» و هیئت همراه و سیف اله فضل الهی «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم»، حجت الاسلام والمسلمین سالاری فر «رئیس میز تحکیم نظام خانواده» و حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی «رئیس کارگروه عفاف» تشکیل شد.

در ابتدا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده با معرفی اجمالی سامانه قطب ها و معرفی میز خانواده و کارگروه عفاف، به اهداف و دستاوردهای جریان مسأله محوری در دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت.

در ادامه، طهرانچی با بیان مشکلات اخلاقی (جنسی) در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: رصد و پیماشی در مورد آسیب های اخلاقی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است که با ارائه گزارشی در این باره، توضیحاتی را بیان کرد.

وی با توجه به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی به بیان پیشنهادی مبنی بر این که گروهی زیر نظر مستقیم خود با دو کمیته علمی و کمیته اجرایی تشکیل گردد تا در دو محور اصلی برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی مدرسان دانش خانواده و طراحی و اجرای برنامه‌هایی جهت کاهش آسیب‌های اخلاقی (جنسی) وارد فعالیت شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته علمی طرح «ارتقای سلامت و بهباشی فردی - اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی» را به عهده دفتر تبلیغات اسلامی واگذار و تصریح کرد: تشکیل کمیته اجرایی و تأمین اعتبارات مورد نیاز این طرح نیز بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است.

در نهایت مقرر گردید تفاهم نامه ای تنظیم شود و به امضای دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی برسد و بعد از طراحی به صورت پایلوت در چند واحد دانشگاه آزاد اجرا شود و کارگروه ویژه این طرح نیز در تهران زیر نظر مستقیم طهرانچی تشکیل شود.

گفتنی است، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز بازدید کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما