جمعه 10 فروردين 1403   12:27:48

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

همایش «تجلیل از مبلغان اربعین حسینی و سیل در خوزستان» برگزار شد

  • خلاصه :همایش «تجلیل از مبلغان اربعین حسینی و سیل در خوزستان» در راستای حمایت از حرکت های تبلیغی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، همایش «تجلیل از مبلغان اربعین حسینی و سیل» در راستای حمایت از حرکت های تبلیغی با حضور حجج اسلام والمسلمین مخدوم "رییس مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی"، علی نژاد "رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان"، میرعلایی "معاون فرهنگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان"، موسوی "رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان" و مسؤولان محلی و روحانیان و مبلغان در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم، 140 نفر از مبلغان خواهر و برادر که در ایام اربعین حسینی و سیل خوزستان از فعالیت مستمر و گسترده در مناطق گوناگون خوزستان برخوردار بودند، حضور داشتند.

در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین مخدوم با اشاره به اهمیت جایگاه مبلغ در جامعه، اظهار داشت: حمایت و تقویت مبلغ سبب اثرگذاری و گسترش و ترویج فرهنگ جهاد و انقلاب در جامعه می شود.

همچنین، حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد با اشاره به اهمیت تبلیغ و گسترش مبانی اسلامی در جامعه، گفت: حضور مبلغین در بین زائران اربعین حسینی و دردمندی آنها از آسیب دیدگان سیل خوزستان سبب برکت زیادی شد و همه نقشه های دشمنان برای ایجاد جدایی بین روحانیت و مردم را خنثی کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی در سخنانی گزارشی از حضور زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین گزارشی از برپایی مواکب حسینی در این مرزها را ارائه داد.

در پایان این مراسم از روحانیان و مبلغین اربعین حسینی و سیل 98 خوزستان تجلیل به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما