سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   20:06:14

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

ویژه طلاب ورودی 99-98 مؤسسه معصومیه؛

اردوی «طلیعه حضور» برگزار شد

  • خلاصه :مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه جهت آشنایی طلاب با فضای آموزشی و تقویت روحیه طلبگی طلاب جدید الورود اردوی «طلیعه حضور» را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اردوی دو روزه ‌ای به همت معاونت تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) با هدف آشنایی طلاب با فضای آموزشی و تقویت روحیه طلبگی، شناخت و ارزیابی طلاب جدید، ارتقای سطح آگاهی آنان، توان سنجی همچنین ارائه برنامه ای مدوّن به منظور ارتقای سطح معرفتی برگزار شد.

در این مراسم، معاونین آموزش، پژوهش و فرهنگی ضمن خیر مقدم به طلاب جدید الورود، سخنانی را در خصوص مسائل مربوط به آئین‌نامه آموزشی، ضرورت‌های پژوهشی، فعالیت‌های فرهنگی، زی طلبگی، بصیرت افزایی، فضایل اخلاقی و به تعبیر دیگر، خود سازی و توانمند‌سازی علمی ایراد کردند.

همچنین برگزاری نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین فدایی «مدیر گروه اخلاق و تربیت اسلامی این مؤسسه» با موضوع اشتیاق طلبگی، نشستی با موضوع زی طلبگی با سخنرانی خانم معصومه ظهیری معاون فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، تشکیل حلقه‌های معرفت با موضوع عفاف و حجاب، پرسش و پاسخ‌های طلبگی، حضور در مسجد مقدس جمکران، قرائت میثاق نامه طلبگی، زیارت حرم بانوی کرامت و حضور در نماز جماعت از جمله برنامه‌های فرهنگی و معرفتی بود که در این اردوی دو روزه انجام شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما