پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:39:13

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک سبک زندگی قرآنی برگزار می شود

  • خلاصه :مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی» بصورت رایگان و به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ارتقای سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر نمودن کتب قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی، مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بصورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان انجام می‌شود.
منبع سؤالات این مسابقه، 7 عنوان از مجموعه کتب سبک زندگی براساس آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت(ع) در موضوعات آراستگی، بهداشت، پوشش، تغذیه، خواب و بیداری، دانش اندوزی، سفر و مهمانی از انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتاب می‏ باشد و علاقمندان جهت دریافت نسخه الکترونیک کتب بصورت رایگان و شرکت در مسابقه، ابتدا بایستی برنامه کتابخوان پژوهان را از طریق پیامک و ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۱۴۴۰۲۰ و یا از طریق سایت پژوهان (pajoohaan.ir) دریافت نموده و پس از نصب برنامه، ثبت نام کرده و وارد پژوهان شوند و سپس داخل برنامه، وارد بخش مسابقات شده و کتب مربوطه را دریافت و اقدام به مطالعه نمایند.
این مسابقه از 31 اردیبهشت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) آغاز و کاربران تا 25 خردادماه می‏ توانند نسبت به دریافت کتب مسابقه اقدام نمایند و اعلام نتایج مسابقه در روز 13 تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) خواهد بود.
صفحه پاسخ به سوالات مسابقه از 25 تا 31 خردادماه در سایت پژوهان فعال شده و افرادی که قبلا در سایت ثبت نام کرده و کتاب را دریافت نموده‌‌اند می‌توانند وارد سایت شده و به سوالات مسابقه در زمان مشخص پاسخ دهند.
جوایز این مسابقه بزرگ کتابخوانی شامل کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب می‌باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما