جمعه 10 فروردين 1403   00:46:59

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد:

اعزام 11 هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به سراسر کشور در ماه رمضان

  • خلاصه :مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 11 هزار مبلغ به سراسر کشور در ماه مبارک رمضان به همت این دفتر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اعزام بیش از 8هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: این اعزام ها در قالب گروه های تبلیغی، انفرادی برادران وخواهران مبلغ و مبلغه و نخبگان تبلیغی به سراسر کشور و از جمله مناطق محروم، مناطق مشترک و منطقه سیل زده پل دختر انجام شده است که با احتساب اعزام مبلغان از سایر شعب و نمایندگی های دفتر تعداد اعزام مبلغ نزدیک به 11 هزار نفر می شود.
وی افزود: همچنین به با توجه به ضرورت و اهمیت توانمند سازی مبلغان اعزامی و بروز رسانی اطلاعات و آگاهی های آنان ازسوی اداره تامین محتوای معاونت فرهنگی وتبلیغی این دفتر، سه ره توشه در قالب ره توشه عمومی، ره توشه ویژه خواهران مبلغه و ره توشه ویژه مبلغان مناطق مشترک تهیه و بصورت کتاب و بارگزاری فایل آن در سامانه بلاغ در اختیار مبلغان قرار گرفته است.
مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: همچنین نشست های آموزشی و توجهیی قبل از اعزام رمضان با عنوان نشست های طلیعه رمضان از سوی اداره نشست ها وهمایش ها و مرکز آموزش های کاربردی دفتر با حضور اساتید و کارشناسان و نیز شخصیت های کشوری از جمله معاون فرهنگی قوه قضائیه ،معاون وزیر اطلاعات و رئیس پلیس راهور کشور با موضوعات تبیین گام دوم انقلاب، ارتقای تولید، مباحث خانواده و احکام ویژه رمضان و... برگزار گردید .
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما