پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:17:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

خاضعی خبر داد؛

ارائه منتخب 400 اثر قرآنی مؤسسه معصومیه در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه قم گفت: این موسسه علمیه با ارائه آثار قرآنی طلاب در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، حضور یافته است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، الهام خاضعی نیا در حاشیه حضور در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در محل سالن همایش های غدیر قم در حال برگزاری است، با اشاره به برپایی این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این نمایشگاه با توانمندی کار خود را آغاز کرده و در طول چند سالی که در تهران برگزار می شد می توان اذعان کرد که این نمایشگاه بیشتر به تهران اختصاص داشت و آمد و شد در این ایام برای مردم مشکل بود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در قم از موقعیت عالی برخوردار است و مردم می توانند به آسانی از جدیدترین دستاوردهای قرآنی باز دید کنند. 

معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در خصوص چگونگی حضور این مؤسسه در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: این موسسه در سه سطح 2, 3 و 4 به آموزش طلاب می پردازد که آثار قرآنی این طلاب در قالب پایان نامه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: در طول 10 سال اخیر طلاب از 900 پایان نامه دفاع کردند که از این تعداد پایان نامه، حدود 400 اثر به موضوعات قرآنی اختصاص دارد و منتخب این آثار در این نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

خاضعی اضافه کرد: نشست های تخصصی قرآنی با موضوعات گوناگون برای طلاب در موسسه برگزار شده است و علاوه برآن مقالات قرآنی داشتیم که طلاب این موسسه به نوشتن آنان اهتمام داشتند.

وی افزود: مقالاتی که در همایش علمی آیت الله فاضل شرکت کرده بودند هم در قالب کتاب در دست انتشار است و در همایش دیگری که به همین مناسبت برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما