پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:53:03

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد:

خروجی ۲۲ مجلّدی همایش «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت»

  • خلاصه :رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: ۲۲ مجلّد به عنوان محصولات همایش دوم «رابطه نفس و بدن» دریافت شده است که از آن ها در روز همایش با عنوان «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی صبح امروز در نشست خبری همایش بین المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت»، اظهار داشت: در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تلاش ما بر این است که بسته پروژه تعریف کنیم و از طراحی تک پروژه پرهیز داریم؛ زیرا تک پروژه ها در خارج از پژوهشگاه نیز قابل انجام است.

وی افزود: تدوین مقالات و آثار پژوهشی، برگزاری کرسی های ترویجی و تخصص، برگزاری همایش های ملی و بین المللی و نهادسازی ها، از کلان پروژه های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: همایش «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» با مشارکت اساتیدی از دیگر ادیان و دیگر کشورها در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: ادیان ابراهیمی در مورد نفس مشترکاتی دارند؛ اگر ما برای انسان علاوه بر جسم قائل به یک روح و نفس هستیم، باید بحث شود که تکلیف این روح و نفس پس از مرگ چه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی تصریح کرد: اگر نفس جاودانه است برای حیات بعد از مرگ، که مختص روح است، چه باید کرد؛ این موضوع، محور همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت می باشد.

وی افزود: ۲۲ مجلد به عنوان محصولات همایش دوم «رابطه نفس و بدن» دریافت و از آن ها در روز همایش رونمایی خواهد شد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بیان داشت: یک مجله نیز در این راستا با هیئت تحریریه بین المللی هم راه اندازی شده است.

وی گفت: افرادی که در این همایش شرکت داشته اند و سایر افراد علاقه‌مند می توانند با شرکت در انجمن بین المللی نفس به بحث و تبادل نظر در این مورد بپردازند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما