پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:24:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

با ظرفیت‌های نهفته شده در بیانیه گام دوم می‌توان جهانی را به حرکت در آورد

  • خلاصه :نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، منشور و نقشه راه انقلاب اسلامی است، گفت: با ظرفیت‌ها و فرصت‌های نهفته شده در بیانیه می‌توان جهانی را به حرکت در آورد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در همایش استانی «بیانیه گام دوم انقلاب» که به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و در تالار شهید جمالپور برگزار شد، با اشاره به اینکه نسبت به بیانیه گام دوم کوتاهی شده و مطالبات  به حق رهبری به منصه ظهور نرسیده است، اظهار داشت: بیانیه، منشور و نقشه راه انقلاب اسلامی است و رهبری در آن شعار‌های انسانی و همیشه زنده انقلاب اسلامی را که مطابق با فطرت انسانی است، گوشزد می‌کند و در بخشی از بیانیه می‌گوید که انقلاب ما به معنای انقلاب ملی و ایرانی نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به فرموده رهبری یک انقلاب اسلامی و انسانی است، گفت: نوع شعارها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های بیان شده در فرموده‌های رهبری، مطابق فطرت انسان است و پیامی فراملیتی دارد، در همه دوران انقلاب اسلامی هر کسی خواهان رأی بود شعار‌های امام راحل را بکار برد و رأی جمع آوری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، عدالتخواهی، ظلم ستیزی» شعار‌ها و شاخصه‌های نظام اسلامی هستند، چنین اشعاری هرگز کهنه نمی‌شوند، تصریح کرد: با ظرفیت‌ها و فرصت‌های نهفته شده در بیانیه می‌توان جهانی را به حرکت در آورد.

وی با اشاره به کارآمدی‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و صنعتی افزود: باید در بیانیه گام دوم با جدیت ورود شود، به علت هجمه ناجوانمردانه و گسترده دستگاه رسانه‌ای استکبار، کارآمدی‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی نادیده گرفته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید بر ضرورت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی علی رغم همه سختی‌ها گذشت، اکنون چنین تجربیاتی در قالب بیانیه گام دوم از سوی رهبر انقلاب منتشر شد تا در ۴۰ سال پیش رو به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی دچار بحران هویت بودیم، گفت: باید تیم‌های کارشناسی از اساتید حوزه و دانشگاه شکل بگیرد تا ۷ توصیه رهبری در بخش پایانی بیانیه مورد عمل قرار بگیرند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه معنویت و اخلاق نیاز جامعه بشری است، خاطرنشان کرد: با گذر ۴۱ سال از انقلاب اسلامی نتوانستیم مجلسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم؛ چرا برای انتخابات میلیارد‌ها هزینه، سفره‌های رنگارنگ پهن و بنر‌های کذائی نصب می‌شود؟ چنین کار‌هایی گویای عدم لیاقت نامزد انتخاباتی و عدم هیچگونه فعالیت در مقوله اخلاق حاکمیتی است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما