جمعه 10 فروردين 1403   17:22:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره 96 فصلنامه «نقد و نظر» منتشر شد

  • خلاصه :نود و ششمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقد و نظر» به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نود و ششمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقد و نظر» مربوط به زمستان 1398 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه گردید.

«نقش نظریه ‌«معنا» در تبیین هشام بن حکم از ماهیتِ ارادۀ خدا» نوشته اکبر اقوام کرباسی و محمدتقی سبحانی، «بررسی و نقد قیاس غایب بر شاهد بر نظریه زیادت صفات بر ذات الهی» به قلم بهروز محمدی منفرد و حسین رستمی، «بررسی انتقادی دیدگاه فنایی درباره حجیت ظنون عقلی» اثر حسین کامکار، «بررسی انتقادی نافرمانی مدنی از منظر برخی فیلسوفان یونان باستان و عصر روشنگری» نوشته علیرضا آل‌‌بویه و ابوالفضل سامانلو از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «رابطه لذت، فضیلت و سعادت در اندیشه سنکای رواقی و امام خمینی(ره)» نوشته احمد کریمی و مرضیه اسماعیلی، «ارزیابی رویکرد فایده‌گرایی کلاسیک به مسئولیت‌اخلاقی نسبت به دیگران» به قلم محمدامین خوانساری و محسن جوادی و هادی صادقی و «تبيين اخبار طینت: توريه یا جبرگرایی؟» اثر حسین‌علی یوسف‌زاده، سیدمحمدکاظم طباطبایی و محمد غفوری‌نژاد از دیگر مطالبی بوده که در این شماره منتشر شده است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما