پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:02:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیر گروه تبلیغی شکوفه های آسمانی خبر داد:

افتتاح نمایشگاه تخصصی دائمی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان در قم

  • خلاصه :مدیر گروه تبلیغی شکوفه های آسمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نمایشگاه تخصصی دائمی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان با عرضه بیش از ۲۰۰ عنوان محصول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام فرمانی «مدیر گروه تبلیغی شکوفه های آسمانی» در گفت و گویی از برپا شدن نمایشگاه تخصصی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان به صورت دائمی خبر داد.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف پرکردن خلأ موجود در جامعه در زمینه عرضه محتوای سالم به مخاطب کودک و نوجوان، مربیان و والدین به عنوان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی بر این که "کالای فرهنگی سالم باید در کشور عرضه شود" ما را بر ایجاد این نمایشگاه مصمّم کرد.

مدیر نمایشگاه تخصصی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان تصریح کرد: تمام محصولات این نمایشگاه کارشناسی شده و در راستای اهداف فرهنگی تبلیغی رسالت حوزوی می باشد و تمام محصولات موجود در نمایشگاه مفید بوده و آثار و تبعات منفی ندارد.

وی افزود: بالغ بر ۲۰۰ عنوان محصول اعم از کتاب، نرم افزار، نوشت ابزار و محصولات بازی در نمایشگاه موجود می باشد که عرضه این محصولات علاوه بر خرید اینترنتی از طریق سایت www.farsakala.ir، همچنین امکان خرید حضوری نیز با ایجاد این نمایشگاه میسّر شده است.

حجت الاسلام فرمانی رویکرد این نمایشگاه را تربیتی، دینی و آموزشی بر شمرد و اظهار داشت: با توجه به چنین رویکردی و اهتمام زیاد به اصالت محصولات ارائه شده، می توان گفت این نمایشگاه در کشور کم نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند همه روز به جزء ایام تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد ازظهرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ به نشانی قم چهارراه شهداء، ابتدای خیابان معلم غربی، روبروی بوستان کتاب در نمایشگاه حضور داشته و از محصولات این نمایشگاه دیدن فرمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما