پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:55:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

آزمون جذب و گزینش خواهران مبلّغه در حال برگزاریست

  • خلاصه :آزمون جذب و گزینش خواهران مبلّغه در شبکه تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور متقاضیان تشکیل پرونده تبلیغی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ( تبلیغ نیوز )، خانم سجادی «رییس اداره امور مبلغان خواهر این دفتر» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: این آزمون از سوی اداره امور مبلّغان خواهر این دفتر با هدف ارزیابی توانمندی علمی و مهارتی خواهران داوطلب تشکیل پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

وی گفت: در این مرحله از جذب و گزینش خواهران مبلغه، تا کنون تعداد 90 نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند و شرط اولیه شرکت در این آزمون، دارابودن حداقل تحصیلات سطح دو حوزه علمیه و علاقمند به فعالیت در عرصه‌های گوناگون تبلیغ خصوصا تبلیغ های تخصصی، می باشد.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پذیرفته‌ شدگان در آزمون مصاحبه علمی و آزمون عملی - مهارتی سخنرانی، به عضویت در شبکه تبلیغی شرق کشور درآمده و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و مطالعاتی به مناطق مورد نیاز اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است که این آزمون ها با حضور اساتید حوزه علمیه خواهران، با رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان تیرماه ادامه دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما