پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:44:44

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صورت گرفت:

تکریم و معارفه رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی خوب در دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در حال یک تحول بسیار مناسب و مثبتی برای الگو قرار گرفتن برای مجموعه های دیگر است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نظرزاده در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت نیروی انسانی خوبی را در اختیار دارد که اگر در مجموعه های دیگر حاضر بودند، توانایی هدایت یک مرکز برنامه ریزی را داشتند. 
وی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حال یک تحول بسیار مناسب و مثبتی برای الگو قرار گرفتن برای مجموعه های دیگر است، گفت: ما در رابطه با سامانه هایی که در اختیار داریم، مشتری هایی برای آنها وجود دارد که جای افتخار است که هم خودمان از این ظرفیت بهرهمند هستیم و هم اینکه می توانیم به سایر مجموعه های فرهنگی و مذهبی کمک کنیم.
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی با بیان اینکه در این 5 سالی که در خدمت حجت الاسلام والمسلمین علیزاده بودیم، بسیار استفاده کردم و یاد گرفتم، گفت: از این به بعد هم از مشاوره های ایشان که بنیانگذار و ریل گذار این دوره در مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی بوده اند، استفاده خواهیم کرد.
حجت الاسلام والمسملین نظرزاده ضمن درخواست همکاری از همه معاونین و شعب و صفوف دفتر، خاطرنشان کرد: ان شاءالله بتوانیم یک سازمان یکدست در خدمت فرهنگ و جامعه قرار بگذاریم و از اعتماد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تشکر می کنم و از تجربیات ریاست قبلی مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی نیز استفاده خواهیم کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما