جمعه 10 فروردين 1403   10:01:15

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس جدید مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد

  • خلاصه :طی حکمی از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رئیس جدید مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این دفتر منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن حکم صادره از سوی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین دکترنظرزاده بدین شرح است: نظر به تعهد، تجربه مفید و دانش مدیریتی، جنابعالی را به سمت «رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی» دفتر تبلیغات اسلامی منصوب می‌نمایم.
بی‌تردید این مرکز به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دفتر تبلیغات اسلامی و مغز متفکر مجموعه از جایگاه ویژه و منحصر به فردی برخوردار بوده که پیشرفت و تعالی سازمانی در گرو اهتمام مضاعف آن مرکز خواهد بود.
حرکت دفتر از کارکرد گرائی به سمت مسئله‌محوری فرصتی را به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های حوزه علمیه عموماً و منابع انسانی کارآمد دفتر خصوصاً به‌وجود آورده و آن را در یک فرصت‌گاه تاریخی قرار داده است. در این میان مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیریت آن نقشی مهم و اساسی را بر عهده دارد. انجام دقیق وظایف همراه با پشتیبانی فکری و علمی از صفوف و ارتباط وثیق و کارشناسانه با بدنه دفتر مورد انتظار است.
اکنون که حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر مهدی علیزاده عهده‌دار راه‌اندازی مرکز تازه تأسیس فضای مجازی، هنر و رسانه شده‌اند لازم است از تلاش‌های صادقانه ایشان، در دوران تصدی این مسئولیت کمال تقدیر و سپاسگزاری را داشته باشم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما