جمعه 10 فروردين 1403   02:43:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای وصال برگزار می‌شود

  • خلاصه :اولین جشنواره فیلمنامه‌نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال از سوی اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مهدی پایون، رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت‌وگویی از برگزاری اوّلین جشنواره فیلمنامه‌نویسی، داستانک‌نویسی و سناریونویسی وصال خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به منظور حمایت از تولیدات رسانه‌ای و هنری برگزار می‌شود.
وی افزود: اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به منظور تهیه متن فاخر برای تولید موشن‌گرافی و فیلم کوتاه، تصمیم به برگزاری این جشنواره گرفت تا ضمن شناسایی ظرفیت‌‎های موجود برای تهیه متن‌هایی که به تولیدات رسانه‌‌ای کمک می‌کند، آموزش‌هایی نیز در این زمینه به علاقه‌مندان و فعالان ارائه دهد.
رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: این آموزش‌ها به‌صورت کارگاهی خواهد بود و سه کارگاه با عناوین مهارت داستانک‌نویسی، مهارت فیلنامه‌نویسی و مهارت سناریونویسی به ترتیب در روزهای ۲۹ دی، اول و ششم بهمن‌ماه سال جاری در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود که هر یک استاد مخصوص به خود را خواهد داشت و در انتهای کارگاه، جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.
وی بیان کرد: بازی و بازی‌های رایانه‌ای، ارتباط مؤثر با نوجوان و فضای مجازی، محورهای جشنواره وصال هستند که با مشارکت مجمع فیلم‌سازان انقلاب اسلامی، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد اصفهان و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اصفهان برگزار می‌شود.
پایون با بیان اینکه جشنواره وصال کاملا تخصصی است و از برگزیدگان این جشنواره برای تولیدات رسانه‌‎ای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حمایت می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود، به هفت نفر از افراد برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد و از برگزیدگان حمایت خواهیم کرد تا سناریوهای آنها به تولید برسد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما