پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:12:12

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون آموزش و توسعه خانه خلاق و نوآوری اشراق خبر داد:

رونمایی از محصولات نوآورانه خانه خلاق و نوآوری اشراق با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :معاون آموزش و توسعه خانه خلاق و نوآوری اشراق گفت: طی مراسمی با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، علاوه بر اعطای اعتبارنامه شش شرکت نوآور از اپلیکیشن های «خانواده شایسته» و «گفتیار» نیز رونمایی به عمل خواهد آمد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدصادق در گفت و گویی از برگزاری مراسم اعطای اعتبارنامه شرکت های خلاق خانه خلاق و نوآوری اشراق در یک سال اخیر خبر داد و گفت: در این مراسم که در روز دوشنبه 18 مهرماه 1401 برگزار خواهد شد، از شش شرکت خلاق که طی یکسال گذشته روند رشد و توانمندسازی را پیموده اند، تقدیر به عمل آمده و اعتبارنامه های خود را دریافت خواهند کرد.
وی افزود: حدود شش شرکت دیگر نیز هستند که در روزهای آینده ممکن است اعتبارنامه های آن ها صادر گردد.
معاون خانه خلاق و نوآوری اشراق خاطرنشان کرد: بخش دیگر این مراسم به رونمایی از محصولات نوآورانه تولید شده از سوی خانه خلاق و نوآوری اشراق با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اختصاص دارد؛ یکی از این محصولات فناورانه اپلیکیشن «خانواده شایسته» است که در زمینه مهارت های زندگی، سبک زندگی، خانواده، تربیت فرزند، ازدواج و کل موضوعات مرتبط با خانواده، جوانان و زوجین را ارائه می دهد. افراد علاقه مند به ارتقای مهارت های خود در زمینه سبک زندگی می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.
وی اپلیکیشن «گفتیار» را یکی دیگر از تولیدات خانه خلاق و نوآوری اشراق عنوان کرد و گفت: این اپلیکیشن که می تواند دستیاری خوب برای مبلغین دینی باشد نیز در مراسم روز دوشنبه که در در سالن آمفی تئاتر معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق خاطرنشان کرد: مبلغین می توانند طی سفرهای تبلیغی مختلف و همچنین مداحان محصولات، فعالیت ها و تولیدات علمی و هنری خود را در اپلیکیشن «گفتیار» عرضه نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما