جمعه 10 فروردين 1403   00:32:27

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در نشست «کارگروه عفاف» دفتر تبلیغات اسلامی:

زمینه های همکاری مشترک کارگروه عفاف و مؤسسه معصومیه بررسی شد

  • خلاصه :رئیس کارگروه عفاف قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی زمینه های همکاری مشترک این قطب با مؤسسه معصومیه را تبیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی در نشست مشترک کارگروه عفاف و مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه ضمن بیان فعالیت ها و برنامه های کارگروه عفاف، به توضیح و مراحل رسیدن به مسأله کارگروه عفاف "افزونگی فاصله میان خواسته‌های جنسی و امکان ارضای مجاز آن‌ها" پرداخت.

وی گفت: نحوه همکاری کارگروه عفاف و مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه و همچنین موارد مشترک این دو نهاد، از مسائل مهم دیگری است که باید در این تعاملات مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کارگروه عفاف قطب های فکری و فرهنگی با اشاره به زمینه های همکاری این کارگروه با موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه تصریح کرد: در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مانند برگزاری دوره تربیت مربی سلامت جنسی، حمایت مالی از پایان نامه ها و پروژه های مرتبط با کارگروه عفاف و برگزاری کارگاه ها، از جمله مواردی است که می توان به آنها پرداخت.

در ادامه، سرکار خانم محمدی «معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)» فعالیت ها و برنامه های آموزشی این مؤسسه را تشریح کرد و سپس خانم خاضعی نیا «معاون پژوهش مؤسسه معصومیه» نیز آماری از پایان نامه ها و مقالات ارسالی توسط دانش آموختگان این مؤسسه به جشنواره های داخلی و بین المللی ارائه کرد.

سپس خانم حیدری «معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه» کارگاه ها و نشست های برگزار شده در این مؤسسه گزارشی را ارائه کرد و زمینه های مشترک و مورد همکاری بین دو نهاد را تبیین کرد و همچنین بر کاربردی بودن دوره های تربیت مربی سلامت جنسی برای دانش آموختگان این مؤسسه تأکید داشت و بنا شد سرفصل های این دوره از طریق کارگروه عفاف در اختیار مؤسسه معصومیه قرار گیرد.

در ادامه، خانم اخلاقی نژاد «نماینده مرکز پژوهش های مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه» نیز آماری از پروژه های مرتبط با کارگروه عفاف گزارشی ارائه کرد.

در پایان، دو طرف راهکارهای تسریع در همکاری و شیوه تعامل دو نهاد را بررسی کردند و قرار بر این شد در جلسات آینده به صورت عملیاتی به امور مطرح شده در جلسه اول پرداخته شود و کارگروه عفاف ریزبرنامه های خود را برای شناسایی کارگروه و تعامل بیشتر با موسسه معصومیه در اختیار این مؤسسه قرار دهد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما