پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:49:58

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رونمایی از محصولات قرآنی جدید نرم افزاری در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مدیر فناوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، گفت: چند نرم افزار موبایلی و یک سایت اینترنتی بعنوان جدیدترین محصولات قرآنی دفتر تبلیغات، با حضور شخصیت های حوزوی رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمود متین فر مدیر فناوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، با اشاره به جدیدترین محصولات این بخش و ارائه آن در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی (سبد قرآنی) از جمله محصولات جدید فن آوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، است که روز چهارشنبه 1 خردادماه در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی می شود.

وی افزود: همچنین نرم افزارهای موبایلی فرهنگ نامه و دانش نامه موضوعی قرآن در 14 موضوع که هر کدام در یک اپلیکیشن جدا عرضه شده، آماده عرضه است و این 14 اپلیکیشن هم رونمایی خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، خاطرنشان کرد: یک سایت اینترنتی بنام ویکی معارف قرآن هم در روز چهارشنبه 1 خرداد در کنار دیگر نرم افزارهای موبایلی رونمایی و فعالیت خود را رسما آغاز خواهد کرد تا به پژوهشگران معارف قرآنی، به ارائه خدمات بپردازد.

متین فر در پایان گفت: مراسم رونمایی از این نرم افزارهای ذکر شده، ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 1 خردادماه 98 و با حضور حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه  علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و در محل نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات برگزار می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما