پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:57:40

(مهار تورم، رشد تولید)

print

کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسرگزینی برگزار شد

  • خلاصه :با هدایت ها و پشتیبانی های میز خانواده و به همت اداره اعزام و توانمندسازی مبلغان استان تهران و با هدف ترویج آموزه های دینی، تحکیم خانواده و افزایش توانمندی های علمی و مهارتی طلاب و سایر اقشار جامعه، کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و مهارت‌های همسرگزینی در سطح مدارس علمیه خواهران استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تهران، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با بیان این که مسئله ازدواج یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین تصمیمات در زندگی هر شخصی محسوب می‌شود، اظهار کرد: کسب مهارت‌های پیش از ازدواج پایه و اساس زندگی‌های شخصی و حتی اجتماعی را تشکیل می‌دهد؛ زیرا صدمات ناشی از ازدواج بدون شناخت می‌تواند به وجود آورنده پیچیده‌ترین مشکلات در زندگی زناشویی باشد.   
وی از مهم‌ترین سرفصل های این کارگاه شش ساعته را شرایط اولیه ازدواج، ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر، پیوند دو خانواده و تطابق فرهنگی آن‌ها، بررسی تفاوت روحیه زن و مرد، خواستگاری و نحوه تحقیق و آشنایی، شناخت نقاط توافق، تفاهم و اختلاف و شناخت هویت اصلی هر فرد و ویژگی ها و صفات و خلقیات درونی برشمرد.  
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران اظهار امیدواری کرد که با حمایت های میز خانواده بتوان به درخواست های مکرر مدیران حوزه های علمیه مبنی بر برگزاری این کارگاه ها پاسخ مثبت داد.
در حال حاضر این کارگاه برای 18 حوزه علمیه خواهران برگزار شده و تاکنون بیش از 330  نفر از محتوای این کارگاه‌ها بهره‌مند شده‌اند.
شایان ذکر است استان تهران دارای 93 حوزه علمیه خواهران و 6570 طلبه در حال تحصیل است که این امر وظیفه دفتر تبلیغات اسلامی تهران را برای توانمندسازی این طلاب خطیرتر می نماید.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما