پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:19:19

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

برگزاری تکریم و تقدیر از تلاش های 12 ساله رییس سابق مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

  • خلاصه :در جلسه ای با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی، مدیران و کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از تلاش های 12 ساله حجت الاسلام والمسلمین مخدوم «رییس سابق این مرکز» قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» در آیین تکریم و تقدیر از تلاش های 12 ساله حجت الاسلام والمسلمین مخدوم «رییس سابق مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» که به صورت وبیناری و حضوری برگزار شد، مرکز ملی را از افتخارات دفتر تبلیغات اسلامی دانست که ناشی از اخلاص عزیزانی که کار فنی و تخصصی را انجام می دهند.

وی برایند مرکز ملی را به سمت جلو ارزیابی کرد و گفت: این ارزیابی ناشی از مدیریت و همکارانی است که مدیر را همراهی می کردند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، چهار خصیصه اخلاص، علاقه مندی و عشق درونی و اعتقاد به کار، خوش خلقی و ادب فی کل حال و توانایی ایشان در جهت همدلی و انسجام را برای حجت الاسلام والمسلمین مخدوم برشمرد و تصریح کرد: این که مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، افتخاری برای حوزه و دفتر تبلیغات اسلامی است، در سایه همین همدلی و انسجام ایجاد شد.

وی در پایان با ابراز خرسندی از آینده این مرکز، خواستار توسعه فنی و پشتیبانی پلتفرم اپلیکیشن «پاسخگو» شد و برای حجت الاسلام اصغری آرزوی توفیق کرد.

همچنین، حجت الاسلام والمسلمین اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی»، مدیریت حجت الاسلام والمسلمین مخدوم را همواره با ادب و اخلاق دانست که از اخلاق حرفه‏ای برخوردار بوده است.

وی با اشاره به ارزش ذاتی پاسخ به شبهات و سؤالات دینی گفت: فرایند پاسخ به شبهات نشان داد که دین در عرصه‏های مختلف و حل مشکلات مردم، بحران های روحی و اصلاح روابط اجتماعی کارآمد است که خود یکی از اهداف انقلاب به شمار می رود.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با بیان اینکه دین می تواند در عرصه های مختلف پاسخگوی نیازهای مردم باشد، پاسخگویی به سؤالات را به مثابه کار درمانگری دینی دانست.

وی با اشاره به انتقاد مردم از محدودیت های زمانی در پاسخگویی، ابراز امیدواری کرد که بتوان این محدودیت را از پاسخگویی دینی مرتفع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با اشاره به رویکرد مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: داده های مرکز ملی در زمینه کشف، تبیین و حل مسائل سرمایه خوبی است و می تواند کمک شایانی به دفتر در این حوزه نماید.

وی با تأکید بر مطالبه رهبر معظم انقلاب، تقویت نشر و ارائه محصولات علمی در قالب کتاب، مقاله، اپلیکیشن و...، تقویت انعکاس و بازنمایی پاسخگویان مرکز و ورود جدی تر در رسانه و فضای مجازی را از دیگر اهداف خواند که پیگیری خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، یاد همکاران مرحوم حجج اسلام شهید محمدحسن دهقانی، محسن جنتی، اسماعیل هیاتی، محمدجواد اسماعیلی کاشی، سید علی اکبر کاظمی و مرحومه زکیه پیهانی را گرامی داشت و از خداوند برای آنان طلب آمرزش کرد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «رییس سابق مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» با اشاره به فراز و فرودهای این مرکز در طی این 12 سال، تصریح کرد: موفقیت این مجموعه مدیون رئیس دفتر تبلیغات اسلامی که دلسوز به شرایط هست و هیأت امنایی که درک دقیقی نسبت به موضوع دارند و همکارانی که با کمترین چشم داشت مجاهدانه و خالصانه حضور داشتند، می باشد.

وی با اشاره به افتخار آفرینی پاسخ به 25 میلیون سؤال در طی این 12 سال گفت: برطرف کردن دغدغه های مردم نسبت به دین خدا بالاترین افتخار است.

رییس سابق مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از دفتر تبلیغات اسلامی و ریاست این دفتر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب(دام ظله) در مورد پاسخگویی فرمودند که از آن کارهایی است که رضایت کامل ما را در پی دارد و فرمودند سلام من را به همکارانتان برسانید.

وی در پایان با دعا برای همکاران، از آنان طلب رضایت کرد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم که با حضور خانواده های حجت الاسلام شهید محمدحسن دهقانی و حجت الاسلام مرحوم محسن جنتی برگزار گردید، یاد آن عزیزان گرامی داشته شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما