جمعه 10 فروردين 1403   01:22:04

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آموزش مدیران کانون های مساجد کشور توسط دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :در دیدار دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی مقرر شد این قطب با طراحی یک بسته ویژه آموزشی، دوره هایی را برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی "دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور" با حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده "رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی" و "معاون فضای مجازی، هنر و رسانه" در خصوص تعاملات مشترک بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام والمسلمین ارزانی در این دیدار با اشاره به شبکه عظیم کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، عنوان کرد: تاکنون 24هزار و 974 کانون در مساجد ثبت شده و بیش از 2میلیون و 140 هزار عضو به خودش اختصاص داده است و ماهیانه فعالیت هایی را مورد اجرا قرار می دهند و کتابخانه هایی را تحت برنامه دارند و در تابستان بیش از 228 هزار فعالیت در این کانون ها مورد اجرا قرار گرفته است.
یکی از مهمترین توافقات این جلسه طراحی یک بسته ویژه برای مدیران کانون ها و پیگیری آموزش آنان توسط دفتر تبلیغات اسلامی بود و دفتر تبلیغات اسلامی عهده دار آموزش مدیران کانون های فرهنگی و مساجد کشور شد و تمام برنامه های اجرایی و استقرار مدیران با ستاد عالی هماهنگی کانون های فرهنگی و مساجد کشور خواهد بود.
شورای عالی انقلاب کشور در سال 1371 مأموریتی را در زمینه ارائه طرح هایی برای مقابله با تهاجم فرهنگی به  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور محول می کند و این وزارت از باب احیای نقش واقعی فرهنگی و تبلیغی مساجد و استفاده بهینه از امکانات و تأسیسات دستگاه های دولتی، ستاد عالی کانون های هماهنگی فرهنگی و مساجد کشور را شکل دهی می کند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما