پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:56:40

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی معارفه شد

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی طی مراسمی با حضور رییس این دفتر، تکریم و معارفه شد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسملین مهدی علیزاده در مراسم تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی این دفتر اظهار داشت: بیش از ۶ سال در سمت مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی در خدمت همکاران تلاش کردم و مهمترین رسالت ما در بحث مهم مسأله محوری که کاری جدید بود و بسیاری از سکان داران کشور به ریاست دفتر تبلیغات اسلامی گفته بودند این کار را انجام دهند و وظیفه ما مدل سازی، مستقر کردن و پیوند زدن این اندام واره جدید به پیکر مجموعه بود.
وی گفت: کار پیچیده و سنگینی در مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی داشتیم و سعی کردیم زمینه را برای ورود استعدادها آماده کنیم که با اخلاص و فرهنگ جهادی پای کار بودند و بتوانیم پاسخگوی خون شهدا و مجاهدت های سترگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) باشیم.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به جهت تقدیر از همکاران مجموعه مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی تصریح کرد: در اداره کل راهبردی، گروه آینده پژوهی را راه اندازی کردیم، یک پروژه کلیدی را انتخاب کردیم که به آینده مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی گره می خورد.
وی گفت: امر تدین، مقوله ای است که ما بعنوان متولی رسمی این امر مقدس، مسئول این هستیم که مردم تدینشان به کدام سمت می رود و اینکه بدانیم چه اتفاقی در حال افتادن است؛ هدف همه مجموعه های متولی تدین این است که تراز دینداری جامعه ارتقاء پیدا کند.
حجت الاسلام والمسملین علیزاده با اشاره به اینکه در اداره راهبردی حدود 10 پروژه کلیدی را دنبال کردیم، اظهار داشت: در بحث مدیریت استعداد در خدمت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی بودیم و در موضوع مدیریت دانش، پنل مدیریت دانش را تکمیل کردیم؛ بحث بسیار مهم مدل سنجش اثربخشی اقدامات که بزرگواران در دفتر مقام معظم رهبری می فرمودند که روی زمین مانده و یکی از نقاط کور سکانداری فرهنگی کشور است و هنوز نتوانسته به یک نرم افزار کلی برسد.
وی افزود: ارزیابی سامانه مسأله محوری در اداره کل راهبردی سپرده شد و در حال بهره وری است و در اداره کل رصد ۶۶ محصول به عنوان برون داد و خروجی در سه قالب گزارش تحلیلی، رصد میدانی و پیمایش اجرا کردیم.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه با تأکید بر اینکه که ما امروز می توانیم با دو رویداد بزرگ سازمان سرمان را بالا نگه داریم، تصریح کرد: امروز دفتر تبلیغات اسلامی به بحث بودجه ریزی عملیاتی و سامانه نظام ارزیابی مسلح است که دو عمل کاملاً پیشتازانه و ملی است که این دو ابزار پرقدرت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی است که جای تقدیر و تشکر از عزیزان ما در اداره کل بودجه، نظارت و ارزیابی و ساختارها و قوانین در معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دارد.
وی ادامه داد: در حوزه فناوری اطلاعات حرکت خیلی جدی اتفاق افتاد و ۲۰ سامانه را به ۴۰ سامانه رساندیم و همچنین انبار داده ها را طراحی و اتاق سرورها را با امنیت بالا اجرا و راه اندازی کردیم؛ در حوزه فرایندها، پروسه های چرخه مربوط به قطب ها اتفاق افتاد و آموزش و بکارگیری اتوماسیون اداری انجام شد.
حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه امروز به لحاظ ریخت شناسی اجتماعی با جامعه شبکه ای روبرو هستیم، اظهار داشت: در دنیا می گویند دولتها و ملت ها و شهروندهایی بوجود آمده که طرف شهروند مملکتی است بنام فیس بوک و یا توئیتر و در پلت فرم های بزرگ اتفاقاتی افتاده که زندگی در فضای رئال هم تحت تأثیر قرار گرفته و مقام معظم رهبری تأکید کردند که باید انقلاب بزرگی به بزرگی انقلاب اسلامی اتفاق بیافتد.
وی گفت: ابزار کارآمد هنر که می تواند نظام ابلاغ و بلاغ دین را کارآمدتر بکند، باید مورد تأیید و تأکید قرار بگیرد و امروز باید فضای هنری جدی گرفته شود.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز دنیا با امپراطوری رسانه ای در حال کنترل، هدایت و اجماع سازی است، خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک مجموعه پیشتار انقلابی شایستگی این را دارد که در فضای رسانه هم پیشتاز باشد و تحت هدایت ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی که ان شاءالله با عنایت حضرت ولی عصر(عج) در خدمت مجموعه هستم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما