پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:08:08

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد:

برگزاری مسابقه الکترونیک از مجموعه کتب سبک زندگی همراه با جوایز ارزنده

  • خلاصه :رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از برگزاری مسابقه رایگان الکترونیک از مجموعه کتب سبک زندگی براساس آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت(ع)، همراه با جوایز ارزنده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهندس محمد پهلوانی تصریح کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بصورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان انجام می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ارتقای سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر نمودن کتب قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی برگزار می شود.

رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: این مسابقه از مجموعه کتب سبک زندگی براساس آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت(ع) در موضوعات آراستگی، بهداشت، پوشش، تغذیه، خواب و بیداری، دانش اندوزی، سفر و مهمانی از انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود و کتب بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جوایزی همچون کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و شرکت در مسابقه می توانند به نشانی www.pajoohaan.ir  مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما