پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:21:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

تولید نرم افزار اندرویدی «پرسش های کرونا»

  • خلاصه :رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی از تولید نرم افزار اندرویدی «پرسش های کرونا» مشتمل بر 80 سؤال منتخب در زمینه بیماری کرونا به صورت متنی و صوتی به همت این مرکز خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به سؤالات مکرر هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر، بر آن شدیم تا مهمترین پرسش و پاسخ ها را در قالب نرم افزاری اندرویدی در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

وی گفت: تیم محتوایی بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با همکاری سایر بخش های این مرکز، جدیدترین سؤالات مربوط به این موضوع را جمع آوری نموده و از بین 296 سؤال مطرح شده به 80 سؤال منتخب از جنبه های مختلف اخلاقی، تاریخی، حدیثی، کلامی، احکامی، قرآنی و مشاوره ای متناسب با نیازهای روز جامعه پاسخ داده که در قالب نرم افزار «پرسش های کرونا» منتشر شد.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که بیشتر پاسخ ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شده است، تصریح کرد: منابع استفاده شده در پاسخ ها در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر برای پرسش کننده، برای محققین هم بسیار مفید و مؤثر می باشد.

وی دارابودن فایل صوتی برای هر یک از سؤالات جهت بهره وری بیشتر از مطالب را از دیگر ویژگی های نرم افزار برشمرد و افزود: کاربران در صورت داشتن سؤال در زمینه پرسش و پاسخ های ارائه شده می توانند از گزینه ارسال پرسش که در نرم افزار تعبیه شده است، استفاده کرده و پاسخ خود را دریافت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم در پایان با تشکر از مجموعه کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و همکاران بخش های اینترنتی، ارزیابی و فنی که در نهایی سازی و ارائه به موقع این اثر نقش بسزایی داشته اند، از کاربران نیز خواست تا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارتقاء خدمات یاری کنند.

شایان ذکر است کاربران عزیز می توانند این نرم افزار را از سایت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به نشانی اینترنتی www.pasokhgoo.ir دریافت نمایند.

لینک مستقیم دریافت نرم افزار:

http://pasokhgoo.ir/system/tdf/field/software/corona.apk?file=1&type=nod...

لینک دریافت از بازار:

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.pasokhgoo.corona&ref=share
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما