پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:41:26

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ظرفیت بی نظیر مبلغان در جهت ایجاد و گسترش «حرکت عمومی مردم» در گام دوم انقلاب

  • خلاصه : معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سلسله نشست های جهاد تبیین که با موضوع «جهاد تبیین و ظرفیت های مردمی» برگزار شد بیان کرد: مبلغان و طلاب حوزه های می توانند با تلاش بی وقفه خود نسبت به ضرورت ایجاد «حرکت عمومی مردم» در گام دوم انقلاب اسلامی اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش تبلیغ نیوز، سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع «جهاد تبیین و ظرفیت های مردمی» با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة الله(عج)، صبح امروز چهارشنبه 24 اسفند ماه 1401 در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: این نشست، هفتمین جلسه از برگزاری سلسله نشست های طلیعه ماه مبارک رمضان و چهارمین جلسه از سلسله نشست های جهاد تبیین می باشد.

وی در ادامه افزود: سلسله نشست های ماه مبارک رمضان 1444(ه.ق) ویژه مبلغان اعزامی از تاریخ 20 الی 22 اسفندماه سال جاری با موضوعاتی چون «فضای مجازی وشبه معنویت های نوین»، « احکام کاربردی»، «خانواده » و « تحلیل کاربردی از کنشگری با نسل جوان و دو قطبی های موجود » با حضور استاید توانمند و متخصص برگزار شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در حوزه جهاد تبیین سلسله نشست های مستمری را با موضوعات مهمی مانند «آینده انقلاب؛ واقعی یا موهوم» با حضور و سخنرانی دکتر سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی، «تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر» و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، «جهاد تبیین در مکتب حاج قاسم» و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر عسکری همرزم و دوست دیرین سردار سلیمانی و امام جمعه رفسنجان برگزار نموده که جلسه امروز چهارمین جلسه از سلسله نشست های جهاد تبیین می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: تهیه بسته محتوایی در چهار عنوان فصلنامه های ره توشه، تبلیغ و خانواده، تبلیغ و تقریب و ره توشه پیوستی از اقدامات معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه ارتقای سطح علمی مبلغان در اعزام ماه مبارک رمضان می باشد.

وی در ادامه سخنان خود به صدور بیش از 6 هزار حکم تبلیغی برای اعزام مبلغان توسط دفتر تبلیغات اسلامی اشاره نمود و افزود: در اعزام ماه مبارک رمضان پیش رو، بیش از 6 هزار حکم تبلیغی برای اعزام مبلغان صادر شده و پیش بینی می شود تعداد این احکام به 10 هزار اعزام مبلغ افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد بیان کرد: حدود 700 گروه تبلیغی و جهادی و 100 گروه تبلیغ تخصصی در 40 رشته کاربردی تحت نظارت مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در کشور به برکت جمهوری اسلامی ایران و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند.

وی اظهار داشت: مساله کشور هم اکنون، حضور توده مردم در جریان های انقلاب بوده و انتظار می رود در مقام نخست تمام دستگاه های اجرایی و متولیان امر فرهنگی کشور وظایف خود را در خصوص این مساله تعریف و درگام بعد جامعه عمل را بر آن بپوشانند و مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با ظرفیت بی نظیر مبلغان، آمادگی کامل جهت همکاری با قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة الله(عج) در جهت تبیین ضرورت حضور گسترده و موثر مردم در گام دوم انقلاب را دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما