جمعه 10 فروردين 1403   02:26:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت و گویی تبیین شد:

نقطه خلأهایی در انعکاس اخبار نهادهای حوزوی در رسانه ها وجود دارد

  • خلاصه :عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اینکه خلأهایی در انعکاس اخبار نهادهای حوزوی در رسانه ها وجود دارد، بر ضرورت تلاش حداکثری آنها در معرفی فعالیت های مراکز حوزوی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، شریف لک زایی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به عملکرد رسانه ها در انعکاس اخبار علوم دینی اظهار داشت: در این راستا قبلاَ در گفت وگو با برخی از خبرگزاری های حوزوی یک پیشنهادی دادیم که مباحث فکری را می توان به شکل بهتری در این خبرگزاری ها منتشر کرد.

وی افزود: به عنوان مثال یک نشست علمی که در قم انجام می شود را رسانه های حوزوی باید به ماحصل فکر و نقدهایی که ارائه شده، بپردازند و اینکه گفته شود که فلان نشست برگزار شد و خبر ی هم منتشر شود خوب است ولی کافی نیست و مغز علمی کار را نمی رساند.
 
عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به ضرورت گسترش مباحث مطرح شده در نشست های علمی گفت: پیشنهاد می شود که رسانه ها جوانب مختلف نشست های علمی را بررسی کرده و با افراد مختلف گفت و گو کنند، به نحوی که اگر کسی در رابطه با یک موضوع علمی و تخصصی به رسانه ها مراجعه می کند، غنی شود. 

وی با اشاره به عملکرد خوب رسانه های قم در پوشش اخبار مراسمات نهادهای حوزوی تصریح کرد: ضمن قدردانی از این پوشش خبری باید نسبت به اخبار انتشار آثار علمی مجموعه هایی همچون دفتر تبلیغات اسلامی هم توجه بیشتری صورت بگیرد زیرا بسیاری از مخاطبان دنبال دسترسی به چنین اخبار و دستاوردهایی هستند.
 
لک زایی افزود: در راستای انعکاس انتشار کتب، هدف از ایده های مطرح شده و نقدهای وارده در رسانه ها، نیاز به کار بیشتری نسبت به وضعیت کنونی وجود دارد و در حال حاضر نقطه خلأهایی است که می تواند نسبت به آشنایی عمیق تر به آنچه که در مراکز حوزوی و علمی در قم می گذرد، کمک کند. 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما