پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:18:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

فراخوان خاطرات دفاع مقدس ویژه کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فراخوان خاطرات دفاع مقدس ویژه کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی از سوی مدیریت روابط عمومی این دفتر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن فراخوان خاطرات دفاع مقدس ویژه کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی که از سوی مدیریت روابط عمومی این دفتر اعلام شده، به شرح ذیل است:

مقام معظم رهبری(مدظله العالی): اگر چنانچه امروز به جمع‌آوری و افزودن بر سرمایه‌ی خاطرات جنگ رو نیاورید، دشمن میدان را از شما خواهد گرفت.

پیشاپیش ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، به اطلاع می رساند روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر دارد تا یک دوره فراخوان خاطرات دفاع مقدس را برگزار نماید.
پیشکسوتان جهاد و مقاومت می‌توانند تا پایان وقت اداری 4 مهرماه، خاطرات خود از ۸ سال دفاع مقدس را از طریق سیستم اداری دیدگاه به کاربری مدیریت روابط عمومی ارسال نمایند.

*ملاحظات
-موضوعات خاطرات می تواند حماسه عملیات‌ها، سبک زندگی شهدا، صحنه‌های رزم و نبرد، لحظه‌های ایثار و شهادت، معنویت و روحانیت در جبهه، شوخ طبعی‌ها در جبهه، کمک‌های مردمی به جبهه و آموزش، بدرقه و اعزام، بمباران و موشک باران شهر‌ها، خاطرات آزادگان و اسارت و خاطرات شهداء جانبازان، فرماندهان ‌باشد.
-زمان، مکان و راوی خاطرات باید مشخص باشد.
خاطره نباید قبلا در کتابی چاپ شده باشد و نقل خاطره از فرد دیگر باید با ذکر مشخصات صاحب اصلی باشد.
-مشخصات ارسال کننده اثر شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، میزان تحصیلات، شماره تلفن ثابت و همراه و نشانی رایانامه (ایمیل) و کدپرسنلی حتما ذکر گردد.
-همراه با خاطرات، عکس های مرتبط ارسال گردد.

قابل ذکر اینکه تمام خاطرات در نشریه پیام روز دفتر منتشر و خاطرات برتر در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما