جمعه 10 فروردين 1403   13:26:55

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

کارگاه «شیوه های تغییر رفتار با رویکرد رفتار درمانی» برگزار شد

  • خلاصه :کارگاه دو روزه «شیوه های تغییر رفتار با رویکرد رفتار درمانی» با رویکرد «رفتار درمانی» به عنوان مقدمه ای برای درمان شناختی رفتاری از سوی مرکز پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، کارگاه دو روزه «شیوه های تغییر رفتار با رویکرد رفتار درمانی» ویژه طلاب و دانشجویان رشته مشاوره و روانشناسی شیوه های تغییر رفتار با رویکرد رفتار درمانی به عنوان مقدمه ای برای درمان شناختی رفتاری مطرح شد.

در این کارگاه دو روزه، حمزه عبدی «مدیر علمی بخش مشاوره و مسئول بخش مشاوره حضوری مرکز ملی پاسخگویی» طی 16 ساعت به بیان شیوه های تغییر رفتار با رویکرد رفتار درمانی به صورت کارگاهی پرداخت.

مبانی تغییر رفتار و مبانی نظری رفتار درمانی، شیوه های افزایش رفتار مطلوب و کاهش رفتار نامطلوب (استفاده از خاموشی و تقویت افتراقی برای کاهش رفتارهای مشکل آفرین)، شیوه های آموزش مهارت‌های رفتاری (الگودهی، آموزش، تمرین و پسخوراند)، درمان های بیزاری آور (شرطی سازی بیزاری آور ، حساسیت‌سازی)، شیوه های کاهش ترس و اضطراب، مدیریت خود و تغییر رفتار شناختی، از اهم سرفصل‌های مطرح شده در این کارگاه بود.

شایان ذکر است که این کارگاه ها از سوی گروه علمی مشاوره و روانشناسی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به طور پیوسته با هدف بهره مندی از تکنیک های مشاوره در دوره های کوتاه مدت در حال برگزاری است و شرکت کنندگان با احراز شرایط، اولویت جذب در قسمت مشاوره تلفنی و آنلاین(برخط) این مرکز را خواهند داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما