پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:14:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت می گیرد؛

آغاز ثبت نام کارگاه های آموزشی ویژه اعزام محرم 1398

  • خلاصه :کارگاه های آموزشی علمی - کاربردی مبلغان در قالب «بسته آموزشی محرم» در آستانه اعزام ماه محرم 1398، به همت اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هفته اول شهریورماه، برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حسینعلی قهرمانی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این دفتر» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: سلسله کارگاه های آموزشی علمی - کاربردی متنوع و جذاب ویژه مبلغان این دفتر در آستانه اعزام ماه محرم، با هدف توانمندسازی و تقویت بنیه علمی و مهارتی مبلغان، ناظر به نیازهای دارای اولویت مبلغ و مخاطب، با حضور اساتید و چهره های شاخص فرهنگی و تبلیغی برگزار می شود.

وی گفت: این دوره آموزشی در قالب 5 عنوان مختلف آموزشی، 10جلسه تدریس و جمعاً 20 ساعت مفید آموزشی در موضوعات ظرفیت شناسی تبلیغ در فضای مجازی، آشنایی با الگوی سبک زندگی قرآنی، مهارت شناسی پاسخگویی به شبهات دینی و تکنیک های کاربردی سخنرانی دینی و اخلاق حرفه ای تبلیغ دین، برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که طبق برنامه ریزی انجام شده برگزاری جلسات آموزشی از روز یکشنبه سوم شهریورماه شروع و تا روز پنج شنبه هفتم شهریورماه به مدت پنج روز ادامه خواهد شد، تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در این کارگاه‌ها از تاریخ پنجم تا پانزدهم مردادماه از طریق سایت رسالات و ارسال کلمه «بسته محرم» به شماره 30001342 ادامه دارد.

اعطای گواهی شرکت در دوره، اولویت در اعزام عمومی و تخصصی و بهره‌مندی از اساتید خبره و توانمند از جمله مزایای شرکت در این دوره خواهد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما