پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:33:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

اهدای رایگان 20 نرم افزار موبایلی در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مدیر گروه فرهنگ نامه ها و معاجم قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: 20 نرم افزار موبایلی که به همت دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده است، در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به علاقمندان اهدا می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده در گفت و گویی با اشاره به اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات متنوع قرآنی که دفتر تبلیغات اسلامی در طول 40 سال پس از انقلاب به انجام آن اهتمام داشته است، در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب به خدمات شایانی مانند ارائه آثار قرآنی برای اقشار خاص جامعه اهتمام داشته است، گفت: آثاری که دفتر تبلیغات اسلامی ارائه کرده، در بخش های کودک، نوجوان، جوانان و متخصصان جامعه است.

مدیر گروه فرهنگ نامه ها و معاجم قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف دفتر تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری این نمایشگاه، ارائه آثار قرآنی به اقشار مختلف جامعه است.

وی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی را ارائه خدمات قرآنی برای جذب جوانان و نوجوانان و خانواده هایشان در ماه مبارک رمضان است و برنامه های خاص با محتوای قرآنی در این نمایشگاه به اجرا می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده اظهار داشت: با توجه به گران بودن قیمت کتاب ها در زمان فعلی و دسترسی مشکل مردم به کتاب، دفتر تبلیغات اسلامی در اقدامی با سوبسیت کلان، تمام آثار خود را با 50 درصد زیر قیمت در این نمایشگاه عرضه می کند تا علاقه مندان بتوانند به این آثار دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی برای مردم برنامه ویژه ای را در این نمایشگاه دنبال می کند، خاطرنشان کرد: 20 نرم افزار موبایلی از محصولات دفتر تبلیغات اسلامی بدون دریافت هیچ هزینه ای توسط بخش فناوری به علاقمندان اهدا می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما