پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:23:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دبیر اجرایی «هفتمین سوگواره مجازی اشراق» خبر داد:

گسترش سوگواره مجازی اشراق در عرصه بین المللی

  • خلاصه :دبیر اجرایی «هفتمین سوگواره مجازی اشراق» ضمن تبیین بخش های مختلف این سوگواره، گفت: بنا داریم برای سال‌های آینده این رویداد را در حوزه بین‌المللی نیز گسترش دهیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت‌الاسلام مرتضی حاجیانی در دیدار دست اندرکاران هفتمین سوگواره مجازی اشراق با آیت الله اعرافی «مدیر حوزه های علمیه» با بیان این که توانستیم سوگواره را در یک گستره ملی عرضه کنیم، اظهار داشت: بنا داریم برای سال‌های آینده این رویداد را در حوزه بین‌المللی نیز گسترش دهیم، چراکه شخصیت سیدالشهدا(ع) فراملی، جهانی و برای تمامی انسان‌های آزاده دنیاست.
وی گفت: با توجه به شرایط شیوع کووید ۱۹، هفتمین سوگواره مجازی اشراق به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در فضای مجازی و در بخش‌های گرافیک، عکس و کلیپ، متون ادبی و ایده‌های نو و همچنین بخش کنشگران عاشورایی برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی «هفتمین سوگواره مجازی اشراق» تصریح کرد: امام حسین(ع) را راوی برتر زمان خودش می‌دانیم و جنگ روایت‌ها را از آن دوران می‌توان بررسی کرد؛ حضرت سید الشهدا(ع) برای ما الگوی خوبی است که بتوانیم در فضای رسانه‌ای از ایشان درس بگیریم.
وی افزود: رقابت تولیدکنندگان محتوای دیجیتال در بخش‌های گرافیک، عکس، کلیپ، متون ادبی و ایده‌های نو می باشد و رصد برترین کنش‌های عاشورایی در فضای مجازی با دو محور، پاسخگویی به شبهات و روایت عقل‌های عاشق خواهد بود.
دبیر اجرایی هفتمین سوگواره مجازی اشراق خاطرنشان کرد: هفتمین سوگواره مجازی اشراق به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همراه با جوایز نفیس و ارزنده مادی و معنوی و حمایت از فعالان مجازی برگزار می شود؛ شایان ذکر است، ارسال آثار از طریق نشانی اینترنتیSoogvareh.Eshragh.ir خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما