پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   15:19:06

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آیین تکریم و معارفه رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه برگزار شد

  • خلاصه :مراسم تکریم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین غلامعباس عشرتی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین علی غلامی به عنوان «رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه» برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین عشرتی «رئیس سابق موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)» به بیان جایگاه واهمیت حوزه علمیه خواهران پرداخت و با بیان تاریخچه ای از حوزه علمیه خواهران و تأسیس موسسه معصومیه اظهار داشت: در این مدت ۱۰ سال اوقات تصدی خود شاهد حمایت‌های بی دریغ حجت الاسلام والمسلین احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی» بوده ام و اگر حمایت‌های دفتر تبلیغات نبود، این مجموعه نمی توانست حرکتی رو به رشد داشته باشد.
وی با ارائه گزارشی اجمالی از برنامه‌های انجام شده در زمان تصدی خود گفت» ان شاءالله نتیجه این فعالیت ها مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.
رئیس سابق موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تمام همکاران موسسه معصومیه که در این مراسم حضور داشتند، تصریح کرد: به هر حال، اگر کاری انجام شده به خاطر زحمات خالصانه بزرگانی بوده است که از ابتدای تأسیس این موسسه در این موسسه فعالیت داشته و اکنون در جمع ما نیستند.
در ادامه جلسه، حجت الاسلام والمسلمین علی غلامی «رییس جدید مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)» ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عشرتی برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را از خداوند خواستار شد.
وی گفت: در حکم انتصابی که از جانب حجت الاسلام والمسلین دکتر احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی» به بنده ابلاغ شد، اولین مطلبی که در حکم برجسته بود، بحث مسئله محوری است که بهترین عنوان برای بیان مباحث در این مراسم می باشد.
رییس جدید مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در سخنان خود با اشاره به انتقال ارزش ها و داشته ها به نسل های آینده تصریح کرد: قطعاً جامعه پذیری یکی از ابزارها و شیوه ها در این مسیر است که البته جامعه پذیری نیازمند نهاد علمی است و بدون حل و تعیین تکلیف مسائل امکان پذیر نخواهد بود.
وی افزود: مسائل حل نشده در حوزه زنان و خانواده پیش از سایر عرصه ها مشاهده می شود و این را هر روز در صحنه های اجتماعی و رسانه های بیرونی مشاهده می کنیم.
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دلسوزانه حجت الاسلام والمسلمین غلامعباس عشرتی در ایام تصدی خود، حجت الاسلام والمسلمین علی غلامی را به سمت رئیس جدید موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران منصوب کرد.
معاونین مؤسسه نیز در پایان این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حجت الاسلام والمسلمین غلامی و آرزوی موفقیت برای وی، از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عشرتی تشکر و قدر دانی کردند.
 شایان ذکر است لوح تقدیر از طرف رئیس دفتر تبلیغات اسلامی به رئیس سابق این موسسه تقدیم شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما