سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   21:03:06

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق مطرح کرد:

ابزار مورد نیاز جهت معرفی محصول نوآورانه در نمایشگاه ها/ لزوم و هدف رویداد تقاطع نوآوری

  • خلاصه :مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق گفت: کارهای با یک افق دو تا سه ساله و با قامت یک شرکت تاب آور، نیازمند یک بسته مشتری متناسب با محصول می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری اشراق در دومین جلسه رویداد تقاطع نوآوری با تشریح ابعاد مختلف آن گفت: اگر مسیر فعالیت ما مقیاس پذیری باشد باید در جایی که می خواهد پرواز کند سرمایه گذار وارد کار شده و آن را نجات دهد.
وی ادامه داد: کارهایی با یک افق دو تا سه سال و با قامت یک شرکت تاب آور، نیازمند یک بسته مشتری متناسب با محصول می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین قطبی در تشریح هدف برگزاری رویداد تقاطع نوآوری تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد جذب مشتریان نهادی و سازمانی است که به صورت بسته ای و عمده ای، محصول و خدمت شرکت ها را برای تأمین نیازهای خود و همکارانشان خرید می کنند و یا به صورت رسمی برای خرید کارکنان خود واسطه می شوند.
مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق افزود: منطق ما در تقاطع نوآوری این است که چه کسی مشتری های بسته ای یا همان مشتری های کلان را در دست دارد.
وی اضافه کرد: به عبارتی رویارویی بین تولید کننده یک محصول با کسی که سبدی از مشتری را در دست دارد تقاطع نوآوری می نامند.
حجت الاسلام والمسلمین قطبی در ادامه بحث تصریح کرد: به طور مثال اگر محصول تولیدی ما برای دانش آموزان ابتدایی طراحی و تولید شده است می توان در مرحله اقدام با یک مدرسه یا حتی کارکنان یک اداره وارد تعامل شد و به یک منطق عملیاتی و حدی از بلوغ در کار خود برسیم که این همان تقاطع نوآوری است.
وی با اشاره به دو نکته در باب چگونگی نمایش و معرفی محصولات کارآفرینان خانه خلاق و نوآوری اشراق در نمایشگاه شرکت های خلاق و نوآوری اصفهان گفت: کارآفرینان می بایست تمام لوازم مورد نیاز برای معرفی ایده و محصول خود را که در اندازه یک کوله پشتی است بر روی یک میز به نمایش گذاشته و به معرفی درست آن در مقابل مخاطب بپردازند.
مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق اظهار کرد: نکته مهم دیگر مدت زمان معرفی محصول می باشد؛ کارآفرین می بایست بتواند در مدت زمان بسیار کوتاهی محصول خود را در حضور مخاطب معرفی کرده و او را اقناع سازد.
وی ضمن بیان نکات مهم دیگر در معرفی و عرضه محصول خاطرنشان کرد: همچنین کارآفرین می بایست در متن معرفی محصول پاسخ سه سؤال اساسی را به ترتیب در یک پاراگراف بگنجاند.
حجت الاسلام والمسلمین قطبی به بیان سه مطلب مهم در متن معرفی محصول پرداخت و اظهار کرد: به ترتیب این سه مطلب شامل سؤالات مهمی است که مهمترین آن ها چیستی محصول است و اینکه چه کاری انجام می دهد و به درد چه کسانی می خورد؟
وی گفت: در طراحی کارت ویزیت محصولات خود باید دقت فراوانی به خرج دهیم؛ می بایست نام انتخابی ما بر روی کارت ویزیت با محصول تولیدی ارتباط داشته باشد.
مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری اشراق بیان داشت: در واقع باید مخاطب با خواندن نام انتخابی شما از روی کارت ویزیت، پی ببرد که محصول تولیدی شما چیست.
وی تصریح کرد: همچنین می بایست رسانه های ارتباطی مخاطب با شرکت تولید کننده کاملاً در کارت ویزیت مطرح و مشخص باشد.
حجت الاسلام والمسلمین قطبی اضافه کرد: در واقع با این کار مخاطب در صورت لزوم می تواند در هر ساعتی از شبانه روز به تولید کننده دسترسی پیدا کند و راحت تر به شما دسترسی داشته باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما